AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #81 Skrevet 23. juli 2015 Sikker på han er norsk? Anonymous poster hash: 1bbbb...25d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #82 Skrevet 23. juli 2015 Hei ts her! Jeg har enda ikke funnet ut hvem han er, og jeg er sååå frustrert! Men nei han er ikke blant forslagene som har ramla inn, og han ER blond, bare nesten skallet tror jeg...? Hvilke spekuleringer er det som er moderert bort? Så gikk jeg glipp av det og! Anonymous poster hash: 5a2fa...574 Spekulasjonene gikk ut på at vi trodde dette var en tulletråd, siden det virker litt rart at du ennå ikke har funnet ut hvem det er etter så mange forslag. + veldig vage karakterisitkker. Du kan ikke komme på noen flere detaljer fra filmen/serien du har set han i da? Anonymous poster hash: 037e5...9a6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #83 Skrevet 23. juli 2015 Spekulasjonene gikk ut på at vi trodde dette var en tulletråd, siden det virker litt rart at du ennå ikke har funnet ut hvem det er etter så mange forslag. + veldig vage karakterisitkker. Du kan ikke komme på noen flere detaljer fra filmen/serien du har set han i da?Anonymous poster hash: 037e5...9a6 Virkelig? 😁 Huff, nei skulle nesten ønske det var tull altså men det er dessverre ikke det. Jeg er veldig usikker på om det var film, kanskje helst en serie. Kanskje en av de med hun pene norske skuespilleren som hadde en hel serie der hun var etterforsker/agent. Men han er høy, tynn, nesten ikke hår, blond, og jeg ender opp med å tro han er i 40 åra. Da jeg så han på gata var han ikledd mcjakke så mulig han kjører mc. Han kan umulig være annet enn norsk da jeg også hørte han snakke. Jeg tror ikke han er av de mest kjente skuespillere i Norge. Da skulle jeg jo ha funnet ut hvem han er for lenge siden. TsAnonymous poster hash: 5a2fa...574
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #84 Skrevet 23. juli 2015 Du får se om det er noen fra denne lista da. http://www.imdb.com/title/tt2750688/fullcredits?ref_=tt_ov_st_sm Sukk. Anonymous poster hash: 037e5...9a6
Bex Skrevet 23. juli 2015 #85 Skrevet 23. juli 2015 Hvilken dialekt snakket han, da? Er så nyskjerrig... Sikker på at han er skuespiller, du har ikke bare sett ham på tv??
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #86 Skrevet 14. august 2015 Kan det være Lars Bom? Spiller i "den som frykter ulven" (det er en norsk film, men er også sendt som mini-serie på tv).Anonymous poster hash: 1af88...8f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå