AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hei! Jeg lurer litt på om "sett"-funksjonen har forsvunnet (ved bruk på PC)? Jeg logget meg inn og sjekket dette, og kan ikke se det lenger på meldinger. Jeg sjekket på mobilappen, og der kan jeg fortsatt se det (men muligens fordi jeg ikke har oppdatert). Hva vet mine medbrukere? Anonymous poster hash: ba73a...2b3
PaperFlower Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Sendte en mld til noen senest i går, og der fungerer "sett"-funksjonen iallefall. (Du mener den som viser når personen har sett meldingen, ikke sant?)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Sendte en mld til noen senest i går, og der fungerer "sett"-funksjonen iallefall. (Du mener den som viser når personen har sett meldingen, ikke sant?) Ja, det var den jeg mente. Merkelig. Når jeg er inne på Facebookappen på mobilen står det at en jeg har snakket med har sett i dag 17.31. På Facebook på macen står det ingenting. Anonymous poster hash: 62779...335
lillsunshine Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Jeg bruker Chrome som nettleser fra mac og jeg opplever at det tidvis at sett-funksjonen er veldig variabel. Særlig i det siste. Den fungerer fint på messenger, mens når jeg går inn frå nettleseren så står det ikke lenger på alle at det er sett, selv om jeg har sett at det har stått sett før (og på mobilen). Vet ikke hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå