AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Litt overdrevet overskrift. Jeg er 158 cm og veier ca 48 kg. Jeg veier altså på nedre grensen av hva som er innenfor normal BMI og bør/vil ikke gå ned i vekt. Men kroppen min består av fett i stedet for muskler. Magen min er mitt største problemområde og jeg kan ta et godt tak i mageflesket og på hoftene. Jeg trener (løper for det meste), men det blir sjeldent mer enn to ganger i uken. Hva skal jeg gjøre for å bli mer fornøyd med magen, uten å gå ned i vekt eller sulte meg til døde? Siden punktslanking bare er en myte, er det vel ikke en spesiell type trening som hjelper heller? Det er kjedelig å ha pipestilkben og fleskemage. Anonymous poster hash: c6c33...0c0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Styrketrening strammer opp. Tro meg, det funker! Anonymous poster hash: c4b90...5d8 1
Pringle Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Slutt å lese mote- og fitnessblader og -artikler. De er laget for å få folk til å føle seg mindreverdige. Du er helt sikkert fin som du er.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Tren fullkroppsprogram 2 dager i uka. Da strammer du opp kroppen Anonymous poster hash: 913da...0ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå