AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Jeg og han jeg dater/holder på med har pleie ringes hvis det går litt tid mellom hver gang vi møtes. Vi sender også meldinger. Vi ble enig for et par dager siden å ringes senere på dagen. Men det ble ikke noe av. Pratet på mld i går og han sa at kanskje vi heller fikk ringes i dag siden vi begge var opptatt med vårt i går. Nå fikk jeg nettopp mld av han om vi ikke kan ringes i morgen i stedet siden han er opptatt. Tror dere han bare utsetter det siden han aldri har "tid" til å ringes? Jeg tolker det liksom på to måter: han vil faktisk snakke med meg og gir beskjed om hvorfor han ikke kan ringes for å gjøre ny "avtale" eller han gir meg beskjed om st han ikke kan i håp om at jeg skal ta hintet.... Hva tenker dere? Mulig jeg bekymrer meg for ingenting, men fint å høre andres tanker. Til info har vi datet i et par mnd. Har møtt hverandre i gjennomsnitt 2 ganger pr uke. Anonymous poster hash: 6ac61...87b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Så lenge det er han som tar initiativ til å utsette ringingen (i stedet for å la være å sette opp nye avtaler), så tror jeg ikke du skal ha så mye å bekymre deg over. Snakk med han som vanlig og vent til han ringer eller tar det opp igjen. Ikke ta opp ringingen før han gjør det selv. Anonymous poster hash: 030cd...9df
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Han ville ikke ringt dg dagen etter om han ikke ville ringe deg. Slutt å stress. Hans tidsskjema passer ikke alltid med ditt og derfor er det ikke alltid det passer å ringe som avtalt. Anonymous poster hash: 86c82...884 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Så lenge det er han som tar initiativ til å utsette ringingen (i stedet for å la være å sette opp nye avtaler), så tror jeg ikke du skal ha så mye å bekymre deg over. Snakk med han som vanlig og vent til han ringer eller tar det opp igjen. Ikke ta opp ringingen før han gjør det selv. Anonymous poster hash: 030cd...9df Han ringte meg opp igjen i dag. Men det ble en litt akward samtale. Litt "stille" samtale kan en vel si. Men det har ofte tidligere skjedd når vi har snakket på tlf. Vi er bedre til å snakke sammen irl. Men for meg virket det litt som han ringte bare fordi han hadde sagt han skulle ringe. Jeg sa til han at han gjerne kunne ta seg en tur til meg til uken dersom han vil. Han svare ikke ja/nei. Han svarte litt vagt "ja, jo, vi kan jo ringes igjen, sant? Og jeg vet ikke når vi kommer til å treffes igjen, og jeg føler jeg må ha et svar nå om hva han vil. Er fristet til å sende en mld med hva jeg tenker og føler og spørre hva han tenker og vil videre. Tror nesten det er lettere å ta på melding enn å ringe, da han får tid til å tenke seg om og kanskje ikke "utsette" å svare. Hva synes dere? TS Anonymous poster hash: 6ac61...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå