AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Jeg hadde et slags drypp og på impuls bestilte jeg frisørtime for extensions, makeup, forming av øyebryn og litt av hvert egentlig.. Dagen før første skoledag i August. Der og da var jeg så klar for å komme ut av skapet og vise hele verden at jeg egentlig var jente og jeg følte meg så tøff, men nå begynner jeg å tvile. Jeg vet jo egentlig ikke hva jeg går til. For det første: Frisøren vil kanskje bli ... LITT overrasket når en guttunge kommer luntene inn i salongen. Og har jeg egentlig langt nok hår til extensions og jeg har aldri blitt sminka av "proffe" før.. På en side føler jeg meg kjempe stolt for at jeg har turt å gjøre det, men livredd for å bare virke helt idiot og bli ledd av. Så jeg har begynt å ville avbestille, men jeg tørr jo ikke det en gang.. Jeg er et elendig menneske! Anonymous poster hash: ed750...d08 1
Purple Diamond Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Gjør det! Jeg synes det er fantastisk at du vil vise verden hvem du virkelig er. Vær stolt og kjør på! 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Gjør det! Jeg synes det er fantastisk at du vil vise verden hvem du virkelig er. Vær stolt og kjør på! Takk Jeg må jo bare prøve, men akkurat nå føler jeg mer heller ganske dust Anonymous poster hash: ed750...d08
Purple Diamond Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Takk Jeg må jo bare prøve, men akkurat nå føler jeg mer heller ganske dust Anonymous poster hash: ed750...d08 Uten å kunne sette meg inn i din situasjon, så skjønner jeg at det er vanskelig. Men jeg tipper du kommer til å angre om du ikke gjør det, om du ikke lever livet ditt slik du ønsker å leve det!
Adara Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Ja, hvis dette er noe du vil, så GJØR det. Ikke tenk på hva andre syntes, og jeg VET at mange kommer til å digge det. Vær deg selv, så ordner alt seg Det er greit å få sminke hos frisøren, men det er jo dagen før skolen, er det ikke bedre å kanskje bare få litt tips slik at du kan gjøre det selv? Youtube har mange flotte videoer for nybegynnere! Lykke til jente!!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Kjør på! Det er klart du skal gjøre det! Når det er sagt ville jeg som noen andre over her skrev, gjort de noen dager i forveien slik at du kan øve på sminken til første skoledag, og extensions kan ikke vaskes på 48 timer etter man har gjort det, og håret er ofte ikke så pent rett etter man har gjort det. Ville kanskje flyttet timen en uke frem så du får tid til å venne deg til det. Om du har langt nok hår er jo en vesentlig detalj, men antar at frisøren sa noe da hun/han så på det da du bestilte? Anonymous poster hash: 7d637...3f4
JonasB Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Ja, hvis dette er noe du vil, så GJØR det. Ikke tenk på hva andre syntes, og jeg VET at mange kommer til å digge det. Vær deg selv, så ordner alt seg Det er greit å få sminke hos frisøren, men det er jo dagen før skolen, er det ikke bedre å kanskje bare få litt tips slik at du kan gjøre det selv? Youtube har mange flotte videoer for nybegynnere! Lykke til jente!! Jeg har tenkt på det.. Kanskje ta extensions dagen før og heller makeup morgenen første skoledag, jeg vet ikke. Akkurat nå har jeg nok med å manne meg opp... Eller .. kvinne meg opp
Adara Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Jeg har tenkt på det.. Kanskje ta extensions dagen før og heller makeup morgenen første skoledag, jeg vet ikke. Akkurat nå har jeg nok med å manne meg opp... Eller .. kvinne meg opp Det er som regel veldig tøft å være seg selv når det ikke er fare for fordommer og lignende, jeg kan tenke meg at det må være enda skumlere for deg! Håper du finner ut av det
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Faen, der glemte jeg selvfølgelig anonym-taggen Anonymous poster hash: ed750...d08 1
Gjest baremeg89 Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Foresten har du en mor/søster/veninde som kansje kunne lært deg "basic makeup?" Ellers så anbefaler jeg også YouTube. Mangen sminkører i din situasjon å finne Har selv sminket meg fra jeg var 13, men har plukket opp noen tips og triks der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå