AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Jeg har noen spørsmål til dere som dater (og da spesielt via tinder/andre datingsider): -Når slettet dere tinder/når sluttet dere å være aktiv der? (noe dere ble enig om? en av dere som spurte den andre?) -Når forstod du at det var seriøst/at han eller hun var interessert? -Hvor ofte møter dere hverandre? -Hvordan tar du opp spørsmål som er han interessert? vil han treffe deg mer? bgynner det å bli litt seriøst? hva føler han om deg? Snakker dere åpent om det eller må du "dra" frem svar? Anonymous poster hash: 73f4d...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 1. Husker ikke, tror det var 2 uker etter første date og det fortsatt var kjemi. 2. Han var veldig åpen om at han likte meg svært godt. 3. Lang avstand, så ca annen hver uke. 4. husker ikke om det var han eller jeg som først spurte om mer, praten har gått konstant i flere mnd nå. Han er seriøs og er flink til å fortelle meg hvor mye han verdsetter at jeg kom inn i livet hans. Anonymous poster hash: 26ada...1d8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har noen spørsmål til dere som dater (og da spesielt via tinder/andre datingsider): -Når slettet dere tinder/når sluttet dere å være aktiv der? (noe dere ble enig om? en av dere som spurte den andre?) -Når forstod du at det var seriøst/at han eller hun var interessert? -Hvor ofte møter dere hverandre? -Hvordan tar du opp spørsmål som er han interessert? vil han treffe deg mer? bgynner det å bli litt seriøst? hva føler han om deg? Snakker dere åpent om det eller må du "dra" frem svar? Anonymous poster hash: 73f4d...f29 - Jeg sluttet å være aktiv etter første date, siden jeg ønsket å treffe henne igjen. Har aldri spurt når hun sluttet å være aktiv, men jeg vet at hun var aktiv en stund etter at vi møtes. -Jeg forsto at hun var interessert da hun ville møtes en tredje gang. -Vi møter hverandre ca to helger i måneden. - Vi snakker ikke så mye seriøst, mest tull og fjas. Anonymous poster hash: fba2d...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå