Gjest Ikke innl. Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 http://www.liberaleren.no/arkiv/001632.php Hva mener du, er den norske lederen for Nikita-kjeden verdig til å representere "den norske Donald Trumph"?
Peluche Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 På det første spørsmålet: ja, det kunne jeg godt tenke meg. På det andre: Jeg har ikke sett så mye til henne før så jeg vet ikke hvordan hun egner seg som tv-ansikt. Men skrytelista er jo bra!
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Jeg vet ikke hvem denne dama er. Jeg kunne kanskje ha meldt meg på dette. Jeg kunne ikke funnet på å melde meg p noe av det andre som har vært før. Robinson og Farmen og sånn.
Gjest StoreSky Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Kunne IKKE tenke meg å delta på noe slikt! Har ingen ønsker om å være sjef i Nikita-kjeden.. Selv med en mill i årslønn. Dessuten eier jeg ikke konkuranseinstinkt, ville dratt hjem etter èn dag, fordi de andre er teite...
philippa starck Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Jeg har meldt på Mannen!! :o Jeg har hørt at det var han som startet Chess som skulle være sjefen, men måtte jo flire litt da jeg så at det var Nicolaisen... Det blir liksom ikke samme schwungen av å være sjef i en frisørsalong som å lede en Trump-bedrift.... Men likevel - gleder meg til den norske versjonen!
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 Når vi har vært vitne til all den profesjonalitet, styrke, rikdom og harde guts fra USA og Trumph-kandidatene i NY - blir de vel noe patetisk å se lille Nikita- en frisør-kjede startet av en dame uten noe utdanning. Trumph har tross alt utdanning og sa at han verdsatte det like mye som handlekraft. Å se den amerikanske versjonen i forhold til den norske blir som å sammenlikne Ola Dunk med kvikklunch og lusekofte med hedmarks-dialekt, sammenliknet med kvikke, smarte, effektive, flinke, street-smarte og dynamiske amerikanske unge flinke mennesker. Med andre ord to ulike verdener!! Derfor gadd ikke jeg å melde meg på: ikke noe spesielt å hente her: jobbe for en frisør, liksom...Ikke de jeg drømmer om.
Gjest Fighter Skrevet 7. september 2004 #7 Skrevet 7. september 2004 Jeg kjenner flere som har jobba under denne dama og må si jeg synes synd på "vinneren"...
Felicia Skrevet 7. september 2004 #8 Skrevet 7. september 2004 Hdde det vært Trygve Hegnar, Kjell Inge Røkke eller noen andre av det kaliberet hadde jeg kansje vurdert å meldt meg på... Men leder for en halvdårlig frisørkjede? Det gidder jeg ikke
pusla Skrevet 7. september 2004 #9 Skrevet 7. september 2004 Jeg hadde nok ikke holdt lenge i en sånn konkurranse. Ikke spisse nok albuer, tror jeg! Har dessuten hørt såpass mye negativt om Nikita-kjeden at jeg ikke ville ha jobbet for dem iallefall.
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #10 Skrevet 7. september 2004 jeg har jobbet for nikita i noen år og kan love at denne personen som vinner absolutt ikke blir daglig leder i en salong... og denne dama er TØFF! kødder ikke med henne.. men jeg ville ikke vært med, nettopp fordi jeg kjenner Nikita.
Charmina Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Det kunne jeg ikke nei! Ikke noen andre reality serier heller for den saks skyld! Liker å være lille anonyme meg jeg! Klems Charmina termin 11.11
Ingeborg Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 Jeg vurderte en stund å melde meg på - helt til jeg innrømte for meg selv at det var utfordringen ved konkurransen jeg hadde lyst på, og ikke en toppjobb i næringslivet. Så jeg lot være. Men jeg kunne ha meldt meg på, ja. Og Inger Ellen er ei tøff dame, hu.
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Kunne ikke falle meg inn. Men hvis jeg hadde vurdert det, hadde Inger Ellen Nicolaisen og hennes dokumenterte prestasjoner helt klart vært et argument for å delta.
Jellyfish Skrevet 8. september 2004 #14 Skrevet 8. september 2004 Konkurrerer gjerne om en toppjobb, men ikke for å lage TV-show av det! Kjenner overhodet ikke til hverken Nikita eller sjefen for kjeden, men at bhun har bygd opp alt fra bunnen uten noen utdannelse synes jeg det står respekt av.
Melissa Gioberti Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Samme her, jeg konkurrerer gjerne om bra jobber, men ikke på TV-show. Jeg må jo si at gründeren av frisør-kjeden Nikita ikke er en person som jeg identifiserer meg med eller inspireres av. Det hadde vært mer interessant dersom lederen var Kjell Inge Røkke, Trygve Hegnar eller Johan Andresen (Tiedeman). Eller kanskje Gro Harlem Brundtland til og med? Eller kanskje smartass Svein Aaser i DNB NOR?
Gjest TomKrus Skrevet 8. september 2004 #16 Skrevet 8. september 2004 Samme her, jeg konkurrerer gjerne om bra jobber, men ikke på TV-show. Jeg må jo si at gründeren av frisør-kjeden Nikita ikke er en person som jeg identifiserer meg med eller inspireres av. Det hadde vært mer interessant dersom lederen var Kjell Inge Røkke, Trygve Hegnar eller Johan Andresen (Tiedeman). Eller kanskje Gro Harlem Brundtland til og med? Eller kanskje smartass Svein Aaser i DNB NOR? Kanskje litt mer risky forretning å være med i en slik serie her i landet enn i usa. Var det ikke 200 000 søkere der da? Litt lettere å finne 20 dyktige av et slikt antall.
Melissa Gioberti Skrevet 8. september 2004 #18 Skrevet 8. september 2004 Kanskje litt mer risky forretning å være med i en slik serie her i landet enn i usa. Var det ikke 200 000 søkere der da? Litt lettere å finne 20 dyktige av et slikt antall.
Melissa Gioberti Skrevet 8. september 2004 #19 Skrevet 8. september 2004 Jeg har meldt meg på. Så spennende det må være for deg. Får håpe du blir valgt ut...så kan du si på TV at du pleier å være mye på KG! Haha..
Gjest TomKrus Skrevet 8. september 2004 #20 Skrevet 8. september 2004 Så spennende det må være for deg. Får håpe du blir valgt ut...så kan du si på TV at du pleier å være mye på KG! Haha.. Jeg synes man skal starte med en gjettekonkurranse om hvem det er. Jeg tror det er Poirot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå