sjokkolokko Skrevet 11. juli 2015 #1 Del Skrevet 11. juli 2015 Noen som kan hjelpe meg med å finne et plass på nett jeg kan se resten av the l word. i fjor sommer så jeg sesongene som lå på netflix men det stoppet på sesong fire tror jeg. Så lurer på om det er et sted på nett å se de uten å måtte lage noe profil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma- Skrevet 11. juli 2015 #2 Del Skrevet 11. juli 2015 Er bare å google "Watch the L word online free" så dukker det opp en rekke streamingsider som du ikke trenger å registrere deg på. Dersom du synes det er slitsomt med all reklamen etc kan du bruke Google Chrome og laste ned en app som heter "Adblock" som da ligger i nettleseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 11. juli 2015 #3 Del Skrevet 11. juli 2015 Alt ligger tilgjengelig på Netflix (den amerikanske versjonen). Du får tilgang ved å f.eks. bruke Hola Unblocker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Del Skrevet 11. juli 2015 Cucirca har The L Word http://www.cucirca.eu/watch-the-l-word-online/ Anonymous poster hash: e0e12...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå