Gå til innhold

Mistet hun interessen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en jente via Tinder for litt siden, vi pratet en stund og møttes først for snart to uker siden. Forrige lørdag grillet vi i parken før vi dro på fest hos noen venner av henne. Litt senere på kvelden sa jeg rett ut at jeg var interessert i noe seriøst, og ville bli bedre kjent med henne, og hun svarte med å kysse meg. Vi dro hjem til henne, ble enige om å bare kose og heller vente litt med sex. Dagen etter ble jeg med til noen venner av henne for å henge.

Men så stoppet det liksom litt opp. Hun dro på ferie i dag, så jeg spurte på mandag om hun ville treffes før hun dro. Hadde ikke tid, sa hun. Sendte et par meldinger til i løpet av uka, men fikk ikke i gang noen samtale. Skjønner ikke helt hva som har skjedd her. Først er hum kjempeinteressert, men så plutselig ingenting. Skulle vel tro at om hun var interessert ville hun vært med på å treffes før hun stikker utenlands en uke?

Anonymous poster hash: bf812...713

Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Virker som om interessen har dalt fra hennes side dessverre...:/

Man har jo tid om man ønsker å se den man liker før man reiser utendlands en uke ja...!

AnonymBruker
Skrevet

Det virker dessverre som at interessen har kjølnet, ja. Dersom hun virkelig var interessert hadde hun tatt mer kontakt og prøvd å fått til å treffe deg før hun reiste vekk. Det kan ende at hun er et unntak og at hun heller vil vente til hun kommer hjem fra ferie til å ta mer kontakt med deg, men jeg ville ikke ha regnet med det. 

Jeg forstår det er kjedelig, og forvirrende når hun ikke gir et tydelig signal. Ikke send flere meldinger og se litt videre om det er en annen jente du finner interessant. :) 

Anonymous poster hash: 70fb9...193
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, men hadde jeg vært den jenta hadde det nok kanskje blitt litt mye for meg med en gang. Jeg liker å gi det ltit tid, og det kan gjerne gå en uke mellom hver gang vi ses i begynnelsen.

Et tips er å ringe. Da blir det gjerne en samtale ut av det. Uansett er det dårlig av henne å ikke være mer klar hvis hun ikke er interessert.

Råder deg til å ikke ta kontakt nå, det er et lite triks for å få henne til å savne deg og forhåpentligvis ta kontakt når hun er tilbake.

Anonymous poster hash: c5f70...44f
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er slitsomt når folk maser mens jeg er på ferie.

Anonymous poster hash: 58a26...1bf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har desverre selv brukt unnskyldningen om at "jeg har ikke tid" når jeg har mistet interessen. Kan bare svare for meg selv, men hvis jeg er interessert i noen og faktisk ikke har tid til å treffes en konkret dag, hadde jeg kommet med forslag til ny dag/tid å treffes. Hvis jeg ikke tar initiativ til ny dag å møtes, er det fordi jeg prøver å hinte om at jeg ikke er så interessert lenger.

Anonymous poster hash: 5723c...a7f

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun ble litt overveldet når hun fikk dette litt på avstand?

Jeg ville holdt hodet kaldt og ikke mast. Kanskje hun kommer på andre tanker når hun er tilbake fra ferie.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare to uker siden dere var på date. Mange har mye å gjøre i sommerferien. Kanske hun ville prioritere tid med vennene sine før hun dro til utlandet på tur. Ønsk henne god tur og la det være opp til henne å ta kontakt når hun er hjemme igjen. En tekstmelding som "God tur i morgen da! Håper du får det fint der og hvis du har lyst til å treffes mer i sommer får du gi en lyd når du er tilbake i norge igjen. " er bra.

Anonymous poster hash: d098f...acb
AnonymBruker
Skrevet

For en gangs skyld skal jeg komme med tipset "vær litt hard to get." Sannsynligvis synes hun at ting har gått litt for fort i svingene. Jeg blir fort litt klaustrofobisk hvis det blir for intenst så tidlig, og vet at mange andre har det på samme måte. La henne ta kontakt neste gang. Skjer det ikke så er hun bare ikke interessert lenger. Det hender jo dessverre at man mister interessen etter noen dater.

Anonymous poster hash: 9acbf...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Når hun viser deg en så lunken side etter at du har sagt at du har seriøs interesse, så synes jeg ikke hun "fortjener" deg. Hun burde han gitt deg en form for bekreftelse på at også er interessert før hun dro på ferie. Så du burde absolutt gjøre deg litt kostbar når/hvis hun tar kontakt igjen.

Anonymous poster hash: d21af...802
AnonymBruker
Skrevet

Hun SA hun var interessert, og det var hun som ba meg bli med henne hjem, og hun som inviterte meg med over til venner. Var etter det at hun plutselig "ikke hadde tid". Har ikke hørt fra henne på snart en uke nå. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med henne igjen i dag, vet ikke om jeg er noe klokere. Bare hoppet i det og spurte om hun ville komme på middag på tirsdag (hun kommer hjem fra tur i dag). Hun sa kanskje, måtte se om hun hadde tid. Jeg tolket det som dere andre her og antok at "har ikke tid" og "kanskje" er hennes måte å avvise på. Så jeg sa rett ut at jeg ble forvirret og usikker av dette, og spurte om hun egentlig mente å avvise meg. Da sa hun rett ut nei, og gjentok at hun skulle si fra. Skjønner mindre og mindre.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med henne igjen i dag, vet ikke om jeg er noe klokere. Bare hoppet i det og spurte om hun ville komme på middag på tirsdag (hun kommer hjem fra tur i dag). Hun sa kanskje, måtte se om hun hadde tid. Jeg tolket det som dere andre her og antok at "har ikke tid" og "kanskje" er hennes måte å avvise på. Så jeg sa rett ut at jeg ble forvirret og usikker av dette, og spurte om hun egentlig mente å avvise meg. Da sa hun rett ut nei, og gjentok at hun skulle si fra. Skjønner mindre og mindre.

TS

Ja, jeg skjønner godt at du er skeptisk. Hovedregelen jeg bruker er at dersom den andre parten er interessert, tar vedkommende kontakt, tar seg tid til å møte etc. Det finnes så klart unntak, men jeg ville ha vært skeptisk. 

Nå får du bare tro på det hun sier og avvente å se. Nå ligger ballen i hennes hender. Men jeg må si, dersom hun ikke tar kontakt med deg etter at hun har sagt at hun ikke avviser deg ved spørsmål, da er hun virkelig ikke god. 

Anonymous poster hash: 70fb9...193

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil kunne ha seg med eventuelle kjekkaser på turen uten dårlig samvittighet, derfor vil hun at du bare skal være "en hun har vært på en date eller to med".

Anonymous poster hash: 27dc8...a61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere med at dere "ble enige" om å ikke ha sex da dere dro hjem til henne? 

Anonymous poster hash: 4446e...f07
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere med at dere "ble enige" om å ikke ha sex da dere dro hjem til henne? 

Anonymous poster hash: 4446e...f07

Jeg spurte om vi kunne vente og hun så ut til å mene at det var positivt. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Litt senere på kvelden sa jeg rett ut at jeg var interessert i noe seriøst, og ville bli bedre kjent med henne,

Det var nok her feilen ble begått. Dette gjorde at du sank i verdi i hennes øyne, hun vet hvor hun har deg, det er ikke spennende lenger, og da forteller følelsene henne at hun ikke er så interessert likevel, og det dør ut.

Anonymous poster hash: 4c3c7...7b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte om vi kunne vente og hun så ut til å mene at det var positivt. 

TS

Men innerst inne var det nok ikke det. Det ble kanskje for forsiktig, for fløtepusaktig. Det er mange fisk i havet, det viktige er å lære av erfaring, prøve å finne ut hva som gikk galt, og gjøre det bedre ved neste korsvei. 

Jeg datet ei jente for litt siden, etter at jeg ikke hadde datet på en stund. Det gikk dårlig, hun ville ikke treffes igjen. Så ordnet jeg meg en ny date en uke etterpå, med ei som var langt penere. Jeg tenkte nøye gjennom hva som gikk galt med den første, fikk satt fingere på flere ting, og det gikk veldig bra med hun som jeg nå dater, og som jeg alt har truffet igjen og skal fortsette å treffe.

Ikke sikkert det blir noe mer ut av det, men poenget er at man bør tenke over hva som skjer, hva som kan være grunnen til at ei jente mister interessen. Av og til er det bare slik at det aldri var meningen at det skulle bli dere, ikke alle har den rette gjensidige personkjemien. Men noen ganger kan det være noe konkret man har sagt eller gjort som fikk jenta til å føle at dette ble feil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men innerst inne var det nok ikke det. Det ble kanskje for forsiktig, for fløtepusaktig. Det er mange fisk i havet, det viktige er å lære av erfaring, prøve å finne ut hva som gikk galt, og gjøre det bedre ved neste korsvei.

Jeg synes ikke det. Jeg synes det er fint at en mann kan vente, han viser at han er seriøs, kanskje sårbar og/eller bryr seg om kvinnens følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det. Jeg synes det er fint at en mann kan vente, han viser at han er seriøs, kanskje sårbar og/eller bryr seg om kvinnens følelser.

Man er forskjellige. Om stemningen er slik at sex er naturlig, og en mann sier at man vil vente, vil dette kunne gi en del damer en negativ vibb, spesielt dersom hun egentlig hadde lyst at det skulle skje, da er det ikke positivt på noen som helst måte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...