Gå til innhold

Snart blir jeg en bitter kvinne tror jeg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neida, men er bare så lei. Vil bare ha et forhold som varer. 

I mitt første forhold ble jeg utsatt for overgrep

I mitt andre forhold ble jeg utsatt for psykisk mishandling

Mitt tredje forhold har vært fint synes jeg og har vært heldig sånn i forhold til mine to forrige forhold, men det ble nå slutt der også nå da pga at han er usikker på alt i livet. 

Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det skal være å finne en mann som er:

-I begynnelsen av 20-åra

-Snill

-Glad i å kose

-Positiv

-Aktiv

-Ikke narkoman eller drikker mye alkohol

-Generelt sunn, men kan kose seg slik normale folk gjør

-Beina godt plantet på jorda og dermed veldig stødig

-Og som selvsagt ønsker et langvarig forhold med en jente som selv er som alle ovennevnte punkter 

Anonymous poster hash: a6e76...ef6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor treffer du menn da?

Du lister opp flere punkter som omhandler livsstil, men jeg mistenker at du ikke ser etter menn i idrettsforeninger eller friluftsorganisasjoner (der du finner mennesker som er aktive og sunne). 

Videre må du nok regne med at de fleste menn i begynnelsen av tyveårene ikke er på utkikk etter "den rette", eller er modne for det. Er du i begynnelsen av tyveårene selv så er du heller ikke det. Bare dra på dates uten noe mer forhåpninger rundt det og skap et singelliv du kan leve med.

Anonymous poster hash: e1eba...9d6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor treffer du menn da?

Du lister opp flere punkter som omhandler livsstil, men jeg mistenker at du ikke ser etter menn i idrettsforeninger eller friluftsorganisasjoner (der du finner mennesker som er aktive og sunne).

Videre må du nok regne med at de fleste menn i begynnelsen av tyveårene ikke er på utkikk etter "den rette", eller er modne for det. Er du i begynnelsen av tyveårene selv så er du heller ikke det. Bare dra på dates uten noe mer forhåpninger rundt det og skap et singelliv du kan leve med.

Enig i det om at de guttene du leter etter ikke er ute etter noe seriøst. Eksen min som er 27 år er fortsatt ute å ligger rundt. Ikke på jakt etter noe seriøst.

Anonymous poster hash: 59a4b...cbc

AnonymBruker
Skrevet

Enig i det om at de guttene du leter etter ikke er ute etter noe seriøst. Eksen min som er 27 år er fortsatt ute å ligger rundt. Ikke på jakt etter noe seriøst.

Anonymous poster hash: 59a4b...cbc

Og hvorfor skulle de det? Tyveårene er det tiåret der du legger grunnstenene til karriere, du har anledning til å reise, treffe nye mennesker, date. Det er ikke verdt å gi opp frihet for noen som ikke virkelig er den rette, så et midlertidig forhold har ingen hensikt. Mht. barn og familie er det massevis av tid og null hastverk.

Jeg er kvinne selv og jeg tror faktisk at veldig mange kvinner vil ha en partner fordi det er "redningen". Har de ikke et sosialt liv de liker kan de få påfyll for det via en mann. De kan bevise for omverdenen at de er elskbare fordi de "har noen", de har en date til sosiale tilstelninger og de håper på et selvtillitsboost ved å ha en mann som vil ha dem. Jeg tror ikke det er helt tilfeldig at unge kvinner som stresser med slikt sjelden er de med mest ambisjoner eller det mest givende sosiale livet.

Forholdene man har i såpass ung alder er midlertidige. Selv de som velger å gifte seg i starten av tyveårene, skiller seg 9 av 10 ganger. 

Så fokuser på utvikling av deg selv som person, så kommer resten etter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neida, men er bare så lei. Vil bare ha et forhold som varer.

I mitt første forhold ble jeg utsatt for overgrep

I mitt andre forhold ble jeg utsatt for psykisk mishandling

Mitt tredje forhold har vært fint synes jeg og har vært heldig sånn i forhold til mine to forrige forhold, men det ble nå slutt der også nå da pga at han er usikker på alt i livet.

Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det skal være å finne en mann som er:

-I begynnelsen av 20-åra

-Snill

-Glad i å kose

-Positiv

-Aktiv

-Ikke narkoman eller drikker mye alkohol

-Generelt sunn, men kan kose seg slik normale folk gjør

-Beina godt plantet på jorda og dermed veldig stødig

-Og som selvsagt ønsker et langvarig forhold med en jente som selv er som alle ovennevnte punkter

Er flere i den alderen som leter etter dame i dette forumet!

Anonymous poster hash: 72c46...a7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor treffer du menn da?

Greia er at jo, jeg er på utkikk etter den rette. Og jeg trodde jeg hadde funnet den rette. Det trodde i grunn han jeg har bodd sammen med også. Jeg vil ikke ha et singelliv med dating uten forhåpninger. Jeg er ikke slik. Drar jeg på en date så er det fordi jeg håper den mannen kan være den rette for meg. Noen annen grunn er i mitt hode helt ulogisk. 

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er flere i den alderen som leter etter dame i dette forumet!

Anonymous poster hash: 72c46...a7d

Ja, men sannsynligvis bor de ikke på samme sted som meg. Siste jeg orker er avstandsforhold. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Slike menn er det jo flust av. Du leter på feil steder og jakter (antakeligvis) på feil menn. 

Anonymous poster hash: f8994...d4d
AnonymBruker
Skrevet

Slike menn er det jo flust av. Du leter på feil steder og jakter (antakeligvis) på feil menn. 

Anonymous poster hash: f8994...d4d

Akkurat nå jakter jeg ikke i det hele tatt da. Det er vel det som er greia. Jeg bare skreiv et innlegg om mine tanker. Det er ikke lenge siden det ble slutt med min eks, så jeg er ikke interessert i et nytt forhold enda, men tenker sånn om noen måneder eller noe slikt hvis jeg skal finne noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor skulle de det? Tyveårene er det tiåret der du legger grunnstenene til karriere, du har anledning til å reise, treffe nye mennesker, date. Det er ikke verdt å gi opp frihet for noen som ikke virkelig er den rette, så et midlertidig forhold har ingen hensikt. Mht. barn og familie er det massevis av tid og null hastverk.

Jeg er kvinne selv og jeg tror faktisk at veldig mange kvinner vil ha en partner fordi det er "redningen". Har de ikke et sosialt liv de liker kan de få påfyll for det via en mann. De kan bevise for omverdenen at de er elskbare fordi de "har noen", de har en date til sosiale tilstelninger og de håper på et selvtillitsboost ved å ha en mann som vil ha dem. Jeg tror ikke det er helt tilfeldig at unge kvinner som stresser med slikt sjelden er de med mest ambisjoner eller det mest givende sosiale livet.

Forholdene man har i såpass ung alder er midlertidige. Selv de som velger å gifte seg i starten av tyveårene, skiller seg 9 av 10 ganger. 

Så fokuser på utvikling av deg selv som person, så kommer resten etter.

Jeg gir opp. Det går tydeligvis ikke an å poste et innlegg uten at noen antar svært mye om meg som person.

Men jeg skal svare deg likevel jeg. 

Det er akkurat blitt slutt med meg og min eks. Jeg leter IKKE etter en ny mann ENDA. Jeg har masse ambisjoner og tar høyere utdanning. Jeg har mange venner. Jeg stresser ikke med å finne en mann nå, men er ikke interessert i midlertidige forhold eller kun dating eller såkalt pulevenner. Slik er ikke jeg som person, og det må du nesten bare respektere. Jeg er ikke dårligere enn deg fordi jeg er interessert i andre ting enn deg og har andre mål i livet mitt enn det du har. Forstår du? Så det er ingen grunn til å sitte på din høye hest her. 

I tillegg må du vise til kilder på at 90% av de som gifter seg i 20-årene skiller seg igjen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes du trenger å være alene uten partner en periode. Du skriver du kommer nettopp ut av et forhold du ønsket skulle vare. Da trenger du ikke å hoppe inn i noe nytt emd en gang. Jeg mener ikke at du skal leve det glade singellivet med en gutt her, og en gutt der, er ikke sånn selv, men tror du som sagt har godt av å være alene. Da jeg var i tidlig 20 årene , hadde jeg veldig lite erfaring ( selv om det aldri manglet på tilbud av gutter ), og er fortsatt kresen, og glad for at jeg kan være lange perioder ( da mener jeg flere år ), alene, da jeg føler jeg utvikler meg som menneske, og at jeg blir mer bevissst på hvem jeg evt ønsker å bruke tida mi på. Føler og det ar styrket min psyke, i motsetning til de som hopper fra forhold til forhold, de som aldri klarer å være alene.

Finn andre passions i livet , enn en mann, akkurat å.

Anonymous poster hash: a7958...c6a
AnonymBruker
Skrevet

Prøv en tysker eller lignende. De har ikke vokst opp med å vite at de vil ha økonomisk trygghet i "verdens rikeste land" samme hva de gjør. De har blitt oppdratt til å forstå at de må selv ta ansvar, klare seg selv, tjene penger, ha et stabilt liv etc.
Synes jeg da. Kanskje jeg bare har vært veldig heldig med dem jeg har møtt.

Anonymous poster hash: ae38b...f34
AnonymBruker
Skrevet

Prøv en tysker eller lignende. De har ikke vokst opp med å vite at de vil ha økonomisk trygghet i "verdens rikeste land" samme hva de gjør. De har blitt oppdratt til å forstå at de må selv ta ansvar, klare seg selv, tjene penger, ha et stabilt liv etc.

Hvor møter du tyskere da? Og er du i forhold med en? Er ikke langdistanse vanskelig?

Anonymous poster hash: 02f41...fca

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at du så mye vil være i et forhold? Hva om det å være i et forhold bare er en illusjon?
Jeg har samme erfaringer som deg, og valgt å avstå fra sex og følelser. Det er nå ca 10 år siden jeg hadde noe intimt med en mann, savner det ikke heller, og føler meg mye sterkere og bedre når jeg kun definerer meg selv og ikke har noen andre som skal definere meg og styre følelsene mine.

Anonymous poster hash: a29d0...44b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes du trenger å være alene uten partner en periode. Du skriver du kommer nettopp ut av et forhold du ønsket skulle vare. Da trenger du ikke å hoppe inn i noe nytt emd en gang. Jeg mener ikke at du skal leve det glade singellivet med en gutt her, og en gutt der, er ikke sånn selv, men tror du som sagt har godt av å være alene. Da jeg var i tidlig 20 årene , hadde jeg veldig lite erfaring ( selv om det aldri manglet på tilbud av gutter ), og er fortsatt kresen, og glad for at jeg kan være lange perioder ( da mener jeg flere år ), alene, da jeg føler jeg utvikler meg som menneske, og at jeg blir mer bevissst på hvem jeg evt ønsker å bruke tida mi på. Føler og det ar styrket min psyke, i motsetning til de som hopper fra forhold til forhold, de som aldri klarer å være alene. Finn andre passions i livet , enn en mann, akkurat å. Anonymous poster hash: a7958...c6a

Hva får deg til å tro jeg ønsker forhold nå? Slutt å anta ting. Og les innlegget over ditt

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes plenty med menn i 20 årene som er ute etter fast forhold, meg deriblandt. Dere kvinner må slutte å tro at alt unge menn tenker på er sex, fyll og det å skulle ligge rundt med alt og alle (slik som da flere her inne mener)

Anonymous poster hash: 891cf...ec8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor møter du tyskere da? Og er du i forhold med en? Er ikke langdistanse vanskelig?

De jeg har møtt hittil bor i Norge for tiden, men hadde også vært åpen for langdistanse. :)

Man kan vel treffe dem på ferie (skru på Tinder) eller på nett-dating eller gjennom felles venner.

Hadde lett vært åpen for å flytte dit, er ikke så glad i Norge at jeg absolutt må bo her hele livet.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at du så mye vil være i et forhold? Hva om det å være i et forhold bare er en illusjon?

Jeg har samme erfaringer som deg, og valgt å avstå fra sex og følelser. Det er nå ca 10 år siden jeg hadde noe intimt med en mann, savner det ikke heller, og føler meg mye sterkere og bedre når jeg kun definerer meg selv og ikke har noen andre som skal definere meg og styre følelsene mine.

Anonymous poster hash: a29d0...44b

Jeg er akkurat likedan og føler meg mye sterkere og "renere" når jeg ikke bruker tiden og kroppen min på en fyr som ikke er den rette for meg. Jeg savner heller ikke et intimt forhold med en mann og det er snart 10 år siden sist jeg hadde sex :) 

Anonymous poster hash: 444db...13e

Skrevet

Kjente jeg ble litt forbanna når jeg leste det her, men ok.

Bare å gi opp for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...