Jinte90 Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hei, håper å kunne få litt tips og råd her. Jeg skal et par dager på besøk til søsteren min som bor i Oslo, og tenkte meg ut på byen en av dagene. Men det som er, er at søstera mi jobber hver kveld/natt og jeg kjenner ingen andre i storbyen. Jeg er lesbisk og tenkte meg da ut på et sted for homofile og lesbiske, i håp om å kanskje komme i kontakt med jenter:) Jeg er så sjenert av meg, og det hele med å gå ut på byen å bli kjent med damer er så nytt, og i allefall skummelt når jeg skal gå alene, er redd for å virke alene og patetisk mens andre er i grupper. Har noen tips til et bra utested for andre skeive? Hva bør jeg si/gjøre for å få lettest kontakt med folk, eller jenter da i dette tilfelle? En annen ting jeg er nervøs for er at jeg ser så barnslig ut for alderen jeg er 25, men selv om jeg sminker meg og tar på "voksne" klær, så ser jeg mye yngre ut. Er redd for at det skal skremme jenter vekk fra å ville ta kontakt eller bli tatt kontakt med. Wow, mye spørsmål og bekymringer her nå, haha. Men håper noen har råd å gi, jeg er så nervøs!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Gå på gaysir. Der har jeg funnet venner å gå ut på byen med. Anonymous poster hash: 2a852...a97
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Hvor går homofile/lesbiske ut i Oslo da, slik at jeg vet hvor jeg skal styre unna? Oslo er jo ikke noe Amsterdam, så er det egentlig nok utesteder i Oslo i ulike sjangre virkelig..? Anonymous poster hash: 65722...352
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 De går på Elsker. Anonymous poster hash: 366ea...4f3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Det er hvertfall to homo/lesbe barer, Elsker og en til. Husker ikke hva den andre heter men du finner det sikkert på google! Er ikke lesbisk så vet ikke åssen det er å gå alene dit, men en homofil kamerat går ofte dit alene og får venner. Jeg har gått alene på et sted som heter Maksitaksi, der kom jeg fort i prat med noen hyggelige lesbiske punkere og vanlige menn. Det er mange lesber der også, men av den litt mer punka typen. Anonymous poster hash: a611b...828
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Dra til Grünerøkka, lettest å få fitte der. Anonymous poster hash: 95b23...717
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 "SO" er vel kun for skeive jenter Tror Elsker osv har større andel homofile gutter enn jenter. Anonymous poster hash: daf78...171
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 So er vel først og fremst for skeive jenter, ja. Er noen gutter der også, men flertallet er jenter. ..har i alle fall vært det de gangene jeg har vært der. Anonymous poster hash: 5c4c7...073
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 SO og Ett glass. Anonymous poster hash: 67968...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå