Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper å kunne få litt tips og råd her.

Jeg skal et par dager på besøk til søsteren min som bor i Oslo, og tenkte meg ut på byen en av dagene. Men det som er, er at søstera mi jobber hver kveld/natt og jeg kjenner ingen andre i storbyen. Jeg er lesbisk og tenkte meg da ut på et sted for homofile og lesbiske, i håp om å kanskje komme i kontakt med jenter:)

Jeg er så sjenert av meg, og det hele med å gå ut på byen å bli kjent med damer er så nytt, og i allefall skummelt når jeg skal gå alene, er redd for å virke alene og patetisk mens andre er i grupper.

Har noen tips til et bra utested for andre skeive?:)

Hva bør jeg si/gjøre for å få lettest kontakt med folk, eller jenter da i dette tilfelle?

En annen ting jeg er nervøs for er at jeg ser så barnslig ut for alderen :( jeg er 25, men selv om jeg sminker meg og tar på "voksne" klær, så ser jeg mye yngre ut. Er redd for at det skal skremme jenter vekk fra å ville ta kontakt eller bli tatt kontakt med.

Wow, mye spørsmål og bekymringer her nå, haha.

Men håper noen har råd å gi, jeg er så nervøs!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå på gaysir.  Der har jeg funnet venner å gå ut på byen med. 

Anonymous poster hash: 2a852...a97
Skrevet

Takk for tipset :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor går homofile/lesbiske ut i Oslo da, slik at jeg vet hvor jeg skal styre unna?

Oslo er jo ikke noe Amsterdam, så er det egentlig nok utesteder i Oslo i ulike sjangre virkelig..?

Anonymous poster hash: 65722...352
AnonymBruker
Skrevet

De går på Elsker.

Anonymous poster hash: 366ea...4f3
Skrevet

Elsker, Ok takk for tips!:)

AnonymBruker
Skrevet

Det er hvertfall to homo/lesbe barer, Elsker og en til. Husker ikke hva den andre heter men du finner det sikkert på google!

Er ikke lesbisk så vet ikke åssen det er å gå alene dit, men en homofil kamerat går ofte dit alene og får venner. Jeg har gått alene på et sted som heter Maksitaksi, der kom jeg fort i prat med noen hyggelige lesbiske punkere og vanlige menn. Det er mange lesber der også, men av den litt mer punka typen.

Anonymous poster hash: a611b...828
AnonymBruker
Skrevet

Dra til Grünerøkka, lettest å få fitte der. 

Anonymous poster hash: 95b23...717
AnonymBruker
Skrevet

"SO" er vel kun for skeive jenter :) Tror Elsker osv har større andel homofile gutter enn jenter.

Anonymous poster hash: daf78...171
AnonymBruker
Skrevet

So er vel først og fremst for skeive jenter, ja. Er noen gutter der også, men flertallet er jenter.

..har i alle fall vært det de gangene jeg har vært der.

Anonymous poster hash: 5c4c7...073
AnonymBruker
Skrevet

SO og Ett glass.

Anonymous poster hash: 67968...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...