AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hei! Trenger noen tips fra dere. For to uker siden møtte jeg en fantastisk mann. Vi har mange felles venner og har visstnok gått på samme skole, men aldri visst om hverandre. Den kommende uken etter vi møttes (for 2 uker siden) tilbragte vi sammen. Hver dag og hver natt. Det sa klikk. Det var fullstendig match. Ingen mann har fått meg til å le slik som han. Det var selvsagt kjipt når begge skulle reise på sommerferie uken etter. Han skal være borte nesten 4 uker og jeg 2 uker. Det er også en tidsforskjell mellom oss nå, hele 7 timer. Vi har snakket sammen mesteparten av tiden via snap, messenger osv., men jeg kjenner at savnet til denne mannen er så utrolig sterkt. Vi har planer om å treffes når han kommer hjem (jeg kommer hjem før han). Vi har også snakket om å ta en helgetur til en storby samme uke han kommer hjem. Dette skal vi få til. Samtidig er jeg der at jeg vil ikke være for tilgjengelig, fordi jeg vil at han også skal savne meg - men ikke forstå meg feil; han sier flere ganger til dagen at han gleder seg veldig til neste måned kommer og han ser meg igjen. Dette er utrolig vanskelig.. Noen tips? Jeg vil jo heller ikke legge ut og vise hvor sårbar jeg er.. Men det er tungt med denne avstanden, da vi hadde en så utrolig bra uke sammen og det sa klaff på alle mulige måter. Anonymous poster hash: b46e3...70c
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Mitt forslag til deg er å ikke spille spill.. Vær ærlig om hva du tenker,du trenger ikke nødvendigvis utlevere deg helt men ikke tenk sånn at du ikke vil være for tilgjengelig. Det skaper som oftest usikkerhet for den andre parten,som fører til at han kanskje tenker at du ikke er interessert også har vi ballen rullende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå