Gå til innhold

Det klør sånn på/rundt brystvortene!

Anbefalte innlegg

Gjest FruPotter
Skrevet

Det klør veldig på/rundt brystvortene. Det er ikke tørt og er ingen eksem på dem, så skjønner ikke hvorfor det skal klø sånn hele tiden.

Er det kanskje bare tilfeldig kløe som kan komme når som helst, hvor som helst? Har aldri klødd sånn på puppene før.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: dccc1...2a2
Gjest FruPotter
Skrevet

Holder på å klø meg ihjel, hahaha! Og akkurat på puppene av alle plasser - har klødd der ihvertfall en ukes tid nå...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også slik noen ganger. Lurer fælt på hva det er! Er 25, om det skulle ha noe å si.

Anonymous poster hash: aa63c...ed7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt det, gikk ikke over før jeg konsekvent lot være å klø meg i 2-3 uker... skulle gjerne også visst hva det der kommer av

Anonymous poster hash: 27668...102
Skrevet

Hadde det sånn etter jeg sluttet på p-piller. Opplevde det de tre/fire første gangene jeg hadde mensen etter pilleslutt, men har ikke opplevd det i det siste. Tenker det kan være noe hormonelt? Uansett er det helt forferdelig frustrerende og ubehagelig :P 

Gjest FruPotter
Skrevet

Ja kanskje det er hormonelt! Er veldig frustrerende ja, spesielt i offentlighet og det klør som verst. Haha...

AnonymBruker
Skrevet

Typisk graviditetstegn!

Anonymous poster hash: 1de46...e67
AnonymBruker
Skrevet

Typisk graviditetstegn!

Hva kan det komme av hvis man ikke er gravid?

Gjest FruPotter
Skrevet

:omg: Oi da. Kanskje på tide med en test snart, haha! Lurer også på hva det kan komme av dersom man ikke er gravid.

Gjest FruPotter
Skrevet

Skal prøve å smøre dem inn i kuldekrem i natt. Leste nettopp at det kan være irritasjon fra vaskemidler, at man bruker for trang bh eller annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan det komme av hvis man ikke er gravid?

Varmen. 

Gjest FruPotter
Skrevet (endret)

Her er det iallefall kaldt, så kan ikke være varme i dette tilfellet. 8 grader, woop..!  :fnise: Jeg har smurt brystvortene inn i sinksalve. Det klør akkurat like mye, så må prøve noe nytt. Har latt være å klø, for det svir. Så skal ikke klø selv om jeg vil.

Edit: Eller, det føles jo litt bedre å ha dem smurt inn, men likevel. Kløen går jo ikke bort.

Endret av FruPotter
AnonymBruker
Skrevet

prøv eurax

Anonymous poster hash: 87355...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...