Gå til innhold

Hvor kan man parkere i nærheten av Frognerparken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å ta en tur til Frognerparken nå i ferien. Tipper det blir ganske fult på parkering i tillegg til at jeg ikke har veldig mye penger å bruke på parkering. Er det noen steder i nærheten som ikke er veldig vanskelig å finne frem til som er rimelige streder å parkere på og ikke overfylt? Evt om jeg parkerer et annet sted og tar trikken til Frognerparken?

Anonymous poster hash: a133b...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan parkere langs veien nesten overalt i Oslo, bare kjør rundt i sidegatene så finner du noe:)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan parkere langs veien nesten overalt i Oslo, bare kjør rundt i sidegatene så finner du noe:)

Jeg har aldri lukeparkert før, har ikke hatt lappen så lenge. Vet ikke om det er så lurt å parkere langs gaten da?

Skrevet

Jeg har aldri lukeparkert før, har ikke hatt lappen så lenge. Vet ikke om det er så lurt å parkere langs gaten da?

Varierer jo hvor mange biler som allerede har parkert, men man må vel ofte lukeparkere, med mindre man finner en ledig plass på enden

Skrevet

Tenkte å ta en tur til Frognerparken nå i ferien. Tipper det blir ganske fult på parkering i tillegg til at jeg ikke har veldig mye penger å bruke på parkering. Er det noen steder i nærheten som ikke er veldig vanskelig å finne frem til som er rimelige streder å parkere på og ikke overfylt? Evt om jeg parkerer et annet sted og tar trikken til Frognerparken?

Kjør til Jar, Ringstabekk eller Gjønnes t-banestasjoner på Kolsåsbanen i Bærum. Alle disse stasjonene har store gratis parkeringsplasser. Og midt på sommeren er det vel neppe fult på dem. Så er det bare å ta Kolsåsbanen til Majorstuen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare parkere utenfor Frognerbadet?

Anonymous poster hash: af928...eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...