Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt litt på med en fyr, og jeg har hilst på noen venner av ham, vi har holdt hender ute osv.

Etterhvert ble det mer lunkent følte jeg.. så vi har vært litt av og på. Delvis pga min feil da jeg såret han litt med noen kommentarer i fylla, som igjen kom av at jeg ble usikker fordi han virket litt fraværende..

Så jeg spurte han her om dagen om han hadde noen planer, og da skrev han tilbake EN dag SENERE på morgenen at han hadde to dager i XXXX før han skulle reise avgårde (studier osv)

Skal jeg tolke det som en avvisning, eller skal jeg gå utifra at han kanskje vil sees igjen når han skriver det? 

Begge 20 år

Anonymous poster hash: d81a2...705
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han lot det være åpent for at du kan komme med et forslag til å treffes, men at det neppe blir noe seriøst.

Anonymous poster hash: d3ab4...192
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "neppe seriøst"? :/

AnonymBruker
Skrevet

Flere innspill...?? :)

Gjest BethD
Skrevet

Nå er jeg litt eldre enn deg (dvs 9 år ) og har erfart litt av hvert...

Jeg kjenner meg godt igjen i tankegangen din, for man vil jo at den andre skal like en, så man prøver jo på det man kan for å oppnå det...spesielt når man liker en...

Men, nå skal jeg komme med visdom som alle sa til meg,og som jeg ALDRI hørte på..

Om han virker uinteressert så er han som regel det ! og ivertfall ikke ute etter noe seriøst...

Om han ikke gjør en innsats for å henge med deg, er han ikke så interessert...!

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Sant det. Jeg kom med et forslag, men han avviste det med at han ikke ville rekke det.. vi befinner oss uansett 7-8 timers avstand..

Så da tenkte jeg, jaja, han mistet vel interessen..

Så bøen timer senere sender han melding og spør om jeg skal ut i dag..

Hva vil han?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Sant det. Jeg kom med et forslag, men han avviste det med at han ikke ville rekke det.. vi befinner oss uansett 7-8 timers avstand..

Så da tenkte jeg, jaja, han mistet vel interessen..

Så bøen timer senere sender han melding og spør om jeg skal ut i dag..

Hva vil han?

Han vil garantert ha sex, men ikke noe seriøst.

Anonymous poster hash: f48bf...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Han vil garantert ha sex, men ikke noe seriøst.

Anonymous poster hash: f48bf...cf6

Men vi er på hver vår kant av landet, så det ville ikke blitt noe uansett..? så hvorfor tok han seg bryet med å sende melding når han avviste meg på en meget diskre måte.. skjønner at han ikke er ute etter noe seriøst, fordi han kommer til å flytte 24 timer unna meg i august, men mens vi datet litt, så virket alt så sykt bra. 

TS

ts

AnonymBruker
Skrevet

Han spurte tidligere om jeg ville bli med på bilturen oppover når han flytter enda lengre.. men vet ikke om han sa det for å holde meg varm eller om han ikke heelt mente det..

Gjest ashanti
Skrevet

Det virker ikke helt som det spiller noen rolle hva slags svar du får her uansett, så tenker kanskje du bare må la det gå sin gang, tiden vil vise om han er interessert eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...