AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Vi er 3 familier med tilsammen 5 barn mellom 3.5-7 år på avreosetidspunktet. Vi ønsker å leie hus/leilighet -men er nye i denne verden på nett. Kriterier: -barnevennlig -nærhet til butikk,små by -max 1.5 time til attraksjoner -mulighet for å leie en leilighet pr familie så vi kan få litt privatliv når barna er så forskjellig i alder Tips til hvor vi kan søke? Når er det billigst å feriere?Anonymous poster hash: f44b5...b2d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Vi har feriert en del i blokkhus og løkken, og har vært veldig fornøyd hver gang. Der er det feriesenter med badeland inkludert ( på senteret) ca 1 time å kjøre til ålborg, men småbyene rundt er finere. 5-10 min å kjøre til fårup sommerland som er en veldig kjekk park. Dere får egen leilighet, men det koster jo litt mer enn dele en stor. Ca 1 time å kjøre fra hirtshalsAnonymous poster hash: 42b09...6f5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Synes det er for dyrt i Danmark, ferierte der i fjor. I år dro vi til Sverige istedet. Men vi hadde feriehus i nærheten av Kolding. Ikke så langt å dra til Tyskland derfra heller. Bør bestilles i god tid, vi betalte 4500 for feriehus for 4 i en uke. Ferie husene er jo billige, men maten er dyr, og sukkerskatt, ha ha.Anonymous poster hash: a04e7...dc9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Vi har feriert en del i blokkhus og løkken, og har vært veldig fornøyd hver gang. Der er det feriesenter med badeland inkludert ( på senteret) ca 1 time å kjøre til ålborg, men småbyene rundt er finere. 5-10 min å kjøre til fårup sommerland som er en veldig kjekk park. Dere får egen leilighet, men det koster jo litt mer enn dele en stor. Ca 1 time å kjøre fra hirtshalsAnonymous poster hash: 42b09...6f5 Hvem har dere leid gjennom? TSAnonymous poster hash: f44b5...b2d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Feriesenterene. Danland eller dayz tror jeg. Bare google feriesenter blokkhus så kommer det oppAnonymous poster hash: 42b09...6f5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 http://www.danland.dk/feriecentre/blokhusAnonymous poster hash: 42b09...6f5
Pinkyswear Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Jeg ville sjekket Airbnb, da kan du velge dine kriterier for rom, hvor mange som skal bo sammen, hva slags type rom dere vil leie (leilighet, hus osv.) og hvilket område.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå