AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Snapchat, instagram, facebook osv? Jeg syns fortsatt facebook er bedre enn alt annet, med instagram som god nummer to. Enig? Anonymous poster hash: 1b6b8...61f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Jeg bruker bare Instagram, føler at det er det eneste som "gir meg noe" (med det mener jeg tilfører noe positivt i livet mitt) av alle sosial media... Jeg har ganke mange følgere der (ca 1000) og det er både ekte venner jeg hadde fra før + folk jeg har masse tilfelles med angående hobbier + endel folk jeg har blitt venner med i virkeligheten også kun pga at vi møttes på Instagram gjennom hobbiene våre... Så Instagram har faktisk skaffet meg flere venner in real life! Facebook føler jeg bare hatt blitt for "gamle folk" og folk som er litt kjedelige (folk som ikke har typiske Instagram-relevante hobbier som reise, fotografi, arkitektur, kunst, fitnesssminke, MUA, mote etc)... Og når jeg skriver at Facebook er for gamle folk så er jeg ikke 20 år selv, jeg er i tredveårene..., men Facebook er det stedet hvor foreldrene mine og til og med besteforeldrene mine er! Jeg slettet min personslige Facebook profil for 2 år siden... Har kun en fake profil der nå som jeg sjekker inn på ca en gang i måneden hvis jeg må melde meg på et Facebook arrangement eller "må" inn for å lese noe viktig. Jeg er ikke på Snapchat av frykt for å bli avhengig (og i frykt for at folk skal ta skjermbilde av mine snapper...haha) Før var jeg superaktiv på Twitter med masse følgere, men slettet den. Anonymous poster hash: 77a78...57c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Facebook har jeg aldri vært blodfan av, men enig i at det virker som det har hatt sin glanstid og er (forhåpentligvis) på vei ut. Har en del eldre bekjente/familie der som legger ut slike masseproduserte "God Helg Til Deg Fra Meg" bilder flere ganger i uken, i tillegg til å oppdatere statusene sine med hva de spiste til middag og hvem de spiste den med. Sikkert interessant for de, veldig uinteressant for resten av oss. Ellers er det en del familiebilder og bilder av unger med "elsker deg masse barnet mitt <3". Jeg liker Twitter, og var veldig aktiv før, men har bare ikke tid til å poste så mye der lengre. Det jeg bruker mest nå er Instagram. Jeg pleier også å legge ut de bildene på både Twitter og Facebook, så da blir liksom de sidene oppdatert også. Så favoritten min blir nok Instagram nå, men Twitter rett etter. Deretter Snapchat tror jeg, for det kan jo være litt morsomt, og sist kommer Facebook. Tar denne som anonym da jeg kjenner jeg ble litt paranoid. Anonymous poster hash: ec482...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå