Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan gi meg svar på. 

Kjøpte en deal på Groupon for en behandlng, det var altså ikke noe vare. I informasjonen står det at man skal ringe og bestille en time. Greit, nok - Jeg har nå ringt i 2 ukers tid, ikke hver eneste dag men flere ganger - null svar. En gang tok de faktisk telefonen og da lød beskjeden '' Jeg ringer deg opp igjen ''. For å si det slik, så skjedde det aldri. 

Så sendte jeg dem en melding på facebook hvor jeg skrev at det var dårlig kundeservice at dem aldri svarte på telefonen og at synes det var veldig uprofesjonelt at dem i det hele tatt sier at de skal ringe opp, uten noe hei, ingen beklagelse, for og så aldri ringe opp igjen. Skrev også at om de ikke ville ta imot kunder så lurte jeg på om hvordan det ble med evt.penger tilbake. Om jeg måtte prate med Groupon selv eller dem. Skrev en hyggelig lengre melding, fikk svar tilbake skrevet på dårlig norsk : Beklager, Ring groupon så du får dine penger tilbake. 

Kanskje jeg er teit nå, men synes i det minste at man kan være hyggelig. Noe ala - Beklager! Men siden vi har en samtale nå kan vi sette opp en time ? :) Eller noe lignende. 

Er det flere som har opplevd slike ting før? Tenker mer at dette er selve stedets feil og ikke Groupon da. Tenkte å kontakte forbrukerområdet. Er ikke snakk om mye penger, men likevel. Man skal da for f* behandles riktig. Er bare irritert .. 

Anonymous poster hash: 73aeb...baf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kONTAKT GROUPON, DU FÅR IGJEN PENGENE DINE. Opplevd det samme for noen år siden. De hadde solgt for mange deals, massasjeberta var overbooka fire år frem i tid..

Anonymous poster hash: b22a2...bbf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bra du reagerer, TS. Ta gjerne saken til Forbrukerrådet. Alt for få gidder, og det er derfor vi har alt for mange sluskete leverandører. Hvis du gidder å lave bråk, gjør du oss alle en tjeneste! :) I mine øyne er du da en helt!

Anonymous poster hash: f0fd3...309
AnonymBruker
Skrevet

kONTAKT GROUPON, DU FÅR IGJEN PENGENE DINE. Opplevd det samme for noen år siden. De hadde solgt for mange deals, massasjeberta var overbooka fire år frem i tid..

Anonymous poster hash: b22a2...bbf

Helt utrolig at man kan holde på slik. Da burde de fjerne annonsen om man ikke får dealen.

Bra du reagerer, TS. Ta gjerne saken til Forbrukerrådet. Alt for få gidder, og det er derfor vi har alt for mange sluskete leverandører. Hvis du gidder å lave bråk, gjør du oss alle en tjeneste! :) I mine øyne er du da en helt!

Anonymous poster hash: f0fd3...309

Vanligvis er jeg ikke den som orker å ta den kampen der. Det er snakk om 250,- for akrylnegler .. MEN, det er en prinsippsak. Jeg kan forstå at det blir for mange - men da kan man i det minste enten fjerne annonsen eller si pent at - det er desverre fult, vi kan ordne sånn og slik eller noe annet. Spar meg for dårlig norsk og dårlig kudneservice .

Skrevet

Hei. Jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan gi meg svar på.  Kjøpte en deal på Groupon for en behandlng, det var altså ikke noe vare. I informasjonen står det at man skal ringe og bestille en time. Greit, nok - Jeg har nå ringt i 2 ukers tid, ikke hver eneste dag men flere ganger - null svar. En gang tok de faktisk telefonen og da lød beskjeden '' Jeg ringer deg opp igjen ''. For å si det slik, så skjedde det aldri.  Så sendte jeg dem en melding på facebook hvor jeg skrev at det var dårlig kundeservice at dem aldri svarte på telefonen og at synes det var veldig uprofesjonelt at dem i det hele tatt sier at de skal ringe opp, uten noe hei, ingen beklagelse, for og så aldri ringe opp igjen. Skrev også at om de ikke ville ta imot kunder så lurte jeg på om hvordan det ble med evt.penger tilbake. Om jeg måtte prate med Groupon selv eller dem. Skrev en hyggelig lengre melding, fikk svar tilbake skrevet på dårlig norsk : Beklager, Ring groupon så du får dine penger tilbake.  Kanskje jeg er teit nå, men synes i det minste at man kan være hyggelig. Noe ala - Beklager! Men siden vi har en samtale nå kan vi sette opp en time ? :) Eller noe lignende.  Er det flere som har opplevd slike ting før? Tenker mer at dette er selve stedets feil og ikke Groupon da. Tenkte å kontakte forbrukerområdet. Er ikke snakk om mye penger, men likevel. Man skal da for f* behandles riktig. Er bare irritert ..  Anonymous poster hash: 73aeb...baf

Groupon hjelper butikker og tjenester som enten er nye og trenger flere kunder eller de som holder på å gå konk. 2 ganger har jeg opplevd at tjenester ikke eksisterer lenger fordi de har gått konk.

Skrevet

Groupon e drit, likaså letsdeal. de ska ha 50%. så om en vara kostar 300 tar de 150 kr rakt av. Därför skrivs priset upp innan så att folk tror de gör en bra deal när de så gott som blir lurad. 

AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg vet står det noe i kontraken til Gruopon at de fraskriver seg alt ansvar.

Anonymous poster hash: 0c984...f8c
AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg vet står det noe i kontraken til Gruopon at de fraskriver seg alt ansvar.

Anonymous poster hash: 0c984...f8c

Hm, håper det ikke er tilfellet. Blir bare drittlei av slike ting som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...