AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Det bråker. Knirker og smeller. Flere som har det sånn? Noen ganger får jeg roet ned suselyder ved å trykke inn døren, men andre ganger kommer det bare smell og knirking som jeg ikke får gjort noe med. Anonymous poster hash: 68775...cbf
ClosedParadise Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Er sånn hos meg også, helt nytt kjøleskap men knirker og bråker. Aner ikke hvorfor, vi har integrert kjøleskap, tenker på om det kan ha noe med knirkingen? Ikke vet jeg.. I allefall slitsomt
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Vær glad for at kjøleskapet lager rare lyder. Det er et tegn på at det er høvelig miljøvennlig og ikke inneholder skumle gasser. Vårt kjøleskap lager både hønelyder, flymotorlyder og knirkende lyder. Da det i fjor gikk tett i "avløpet" for kondensvann forsvant alle disse lydene. Så vi har lært oss å leve med lydene og tar dem som et tegn på at kjøleskapet er i orden. Moderne kjøleskap lager lyder, helt normalt. Anonymous poster hash: 604c0...42f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Mitt er med fryser også. Kanskje det er fryseren som smeller, det vet jeg ikke. Men kjøleskapet suser. Anonymous poster hash: 68775...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Moderne kjøleskap lager lyder, helt normalt. Anonymous poster hash: 604c0...42f Verden går ikke alltid fremover Nå må forskerne og ingeniørene få laget noe bedre. Anonymous poster hash: 68775...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Holder på å bli gal av mitt, det er integret. Slår det av og til av bare for å få fred... Anonymous poster hash: a194e...4de
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 😳 Vi skal ha nytt. Hvordan vet jeg om det bråker eller ikke?Anonymous poster hash: 6454f...c84
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Vi skal ha nytt. Hvordan vet jeg om det bråker eller ikke?Anonymous poster hash: 6454f...c84 Sjekk lydnivå (dB) i spesifikasjonene. Det bør være under 40. Anonymous poster hash: bf231...f39
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Hva med å vatre det opp? Mitt suser også og det står i bruksanvisningen at det skal, men hvis det ikke står i vater så bråker det ekstremt.Anonymous poster hash: a8103...635 1
Sølvrosen Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Du blir vant til kjøleskapet over tid. Jeg har kjøleskap rett ved senga, og etter å ha irritert meg i noen måneder ble lydene kjente og trygge. En natt jeg var alene hjemme ble jeg litt husredd, og da lot jeg kjøleskapsdøra stå åpen et par minutter så kjøleskapet skulle jobbe og dure meg i søvn Hvis du likevel vil begrense mengden lyd må du passe på at døren sitter ordentlig inntil og unngå å la døren stå åpen. Da slipper det å jobbe så mye.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Aner ikke om det har noe å si, men kjøleskapet vibrerer jo. Jeg har opplevd med lavt kjøleskap at hvis ting har stått oppå (f.eks. to fat oppå hverandre), så klirrer disse. Så fjern alt slikt, og pass på at glassting ikke står inntil hverandre inni kjøleskapet. Jeg hadde kjøleskap på hybelen. Tok lang tid før jeg vente meg til det. Hadde det enda vært en lyd som var konstant, men den begynte plutselig å dure (har vel med hvor varmt det er inni kjøleskapet), og så lagde den en voldsom ristelyd hver gang den var ferdig med å dure. Og selv om det var stille da, så ble jeg liksom bare liggende og vente på at den skulle starte igjen..... Lenge leve kjøkken med dør! Du kan jo prøve å ta opp lyden på mobilen din, og så spørre i butikken om dette virkelig er normalt. Det kan jo tenkes at det er noe galt med kjøleskapet. Om det skulle vise seg at du har krav på et nytt, krev ihvertfall at de kommer på døren med den nye, og bærer det inn på kjøkkenet til deg! Anonymous poster hash: 06099...169
Perelandra Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Alle kjøleskap lager lyd, men forhåpentligvis venner man seg til lydene etter hvert. Du får be kjøleskapet om å holde kjeft, og se om det hjelper..
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Mitt lager og lyd det er litt irriterende... Plutselig så bare tuter det, irriterende når jeg nesten har sovna, skvetter og våkner. Har ingen dører til de forskjellige romma på hybelen så hører kjøleskapet godt.Anonymous poster hash: fbbf8...d13
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #14 Skrevet 14. juli 2015 Min mors kjøleskap er helt sprøtt. Det mjauer, breker, kakler og vrinsker. Mjauelyden er helt identisk med lyden i katten deres, så det er ikke få ganger jeg har puset på kjøleskapet Anonymous poster hash: aa077...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå