Gå til innhold

Hvilken Disneyfigur identifiserer du deg mest med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som disney elsker så har jeg pløyet gjennom alle klassikrene, og for morroskyld så hadde det vært gøy å vite hvilken disney figur ville identifisere deg mest? Og hvorfor? Mest for morroskyld.

For meg er det mest Rapunzel, drømmende, litt barnslig, impulsiv, romantisk, snill og stoooore fortenner :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://quiz.start.no/53204

Anonymous poster hash: cbf58...2b3

Vil heller høre hvilken karakter folk selv mener, ikke hva en test sier :)

Skrevet

Hm... Pocahontas eller mulan. Går litt mot strømmen.

Skrevet

Kanskje Belle, ettersom jeg kan være litt distré og drømmende. Men også Langbein - kan være ganske klønete og rote ting til, selv om jeg egentlig bare vil at ting skal gå bra :)

Gjest Miss.Silver
Skrevet (endret)

Tingeling; sta, feisty og temperamentfull til tider, men for det meste ganske søt.

Alice: kreativ tankegang, drømmende, blond og elsker dyr:)

Endret av Miss.Silver
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt vanskelig å tenke gjennom alle Disneyfigurer for øyeblikket, men når det kommer til Disneyprisesser tror jeg at jeg overraskende nok identifiserer meg mest med Tiana i "The Princess and the Frog" og Elsa i "Frozen". Tiana er svært karrierebevisst, har store ambisjoner og jobber hardt mot målet sitt. Hun verdsetter intelligens, hardt arbeid, uavhengighet og ydmykhet. Hun lar seg heller ikke distrahere av annet eller vektlegger romantisk relasjon (før mot slutten selvsagt), noe jeg også kan identifisere meg med. 

Når det gjelder Elsa kan jeg identifisere meg med at hun er usikker og åpner seg ikke lett for andre mennesker. Hun er for det meste for seg selv. Hun er også redd for å miste kontrollen.

Min favoritt-Disneyprinsesse er helt klart Mulan. Jeg liker godt også Merida i "Brave". Hovedgrunnen til at jeg liker disse best har nok noe med filmene i seg selv å gjøre. Dette er noen av mine favoritt-Disneyfilmer. Jeg kan ikke identifisere meg noe særlig med dem. Selv er jeg noe konfliktsky og går sjeldent mot strømmen. 

Anonymous poster hash: 8d855...849
AnonymBruker
Skrevet

Udyret

Anonymous poster hash: b7fc7...5f2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hercules. Ikke på grunn av styrken ellernoe sånn, men da han vokste opp så var det ingen som likte han fordi han var annerledes. Så vokste han opp og fant ut hvem han var og hvor han tilhørte. Er mange betydningsfulle quotes og fine tekster i sangene i filmen syntes jeg.

Anonymous poster hash: 46faf...cca

Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

Kanskje ein blanding av Alice, Sinnataggen, Mulan og Tornerose: Veldig nysgjerrig og drømmende. Blir veldig fort sur. Mot straumen. Dritalat.

Endret av Belle âme
AnonymBruker
Skrevet

Bashful-snow-white-and-the-seven-dwarfs-

Anonymous poster hash: 0d605...9d1
  • Liker 1
Skrevet

Skulle gjerne vært Jim Hawkins.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne vært Jim Hawkins.

Åh, den filmen liker jeg godt. Jeg hadde den på VHS da jeg var yngre, men jeg kjøpte den igjen på DVD for litt siden. Jeg er 20 år.  :sjenert:

Anonymous poster hash: 8d855...849

Skrevet

Helt klart en av de bedre.

Skrevet

Belle.

Jeg elsker å lese og drømme meg bort i bøker og hadde ikke hatt noe imot å bli tatt til fange av et udyr som viste seg å være en prins ;) hehe

Skrevet

En blanding av Donald, Langbein og Klodrik.

Skrevet

Føler meg litt som Klodrik...

klodrik1.jpg

...klumsete, naiv, uønsket, mange interesser, ønsker alle det beste osv.

• Liker 1
Gjest Morello
Skrevet (endret)

Tingeling! Har kjent meg igjen i henne fra første stund, tror vi kunne lagd ganske så mye helvete sammen :P Sta, temperamentsfulle, følsomme, en smule manipulerende jævler som ikke alltid har rett og som til tider kan gå ganske langt over streken når vi lar oss rive med, men ganske så snille på bunnen. ^^

Og Jack Sparrow. Eksentrisk, lett opphengt i ting, ganske hensynløs av og til, sjarmerende når vi vil, gjør stort sett det som passer oss, en smule tvilsom moral og med en forkjærlighet for eventyr..!

Endret av Morello

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...