Gå til innhold

Hva er Popcorntime?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørt mange nevne det, men jeg er ikke helt med på hva det er. Er det gratis streaming? Er det trygt på pc'n? Man må jo laste ned et program ikke sant? Er det lovlig for meg å bruke? 

Anonymous poster hash: 28216...a04
Skrevet

Streamingtjeneste. Laste ned. Ulovlig.

Gjest imperio
Skrevet

ulovlig :) husk; streaming er i gråsonen (som youtube!). men, nedlastning og seeding, hvor du hjelper andre med å laste ned filmer raskere som f.eks piratebay er ulovlig.

Popcorntime går under streaming/seeding, så derfor er det ulovlig :) 

Se på = Lovlig

Nedlastning/Opplastning = Ulovlig 

AnonymBruker
Skrevet

Det er feil. Popcorn-time er ikke nedlasting! Du ser jo bare der og da. Filmene lagres ikke på pc´ens minne for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: 26968...bdf
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er feil. Popcorn-time er ikke nedlasting! Du ser jo bare der og da. Filmene lagres ikke på pc´ens minne for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 26968...bdf

Det er nok du som tar feil.Popcorntime fungerer annerledes enn lovlige streamingtjenester som Netflix og HBO. Popcorntime baseres på torrent-teknologien, og når du ser en film der blir ogsåbiter av denne laster opp og delt med andre uten at du merker det, og dette er ulovlig. Er jo en grunn til at tjenesten er gratis, mens Netflix og HBO koster penger. Holder meg til de lovlige sidene jeg, så de som produserer og spiller i serier og filmer får pengene sine og mulighet til å fortsette å lage tv-serier og filmer :)

Anonymous poster hash: 372ef...6f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...