AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Har sensitiv hud og føler mwg litt ekkel etter påsmøring og nesten litt nuppete. Den trekker liksom ikke inn..dyr var den og. Må kanskje gi den litt tid. noen som har prøvd?Anonymous poster hash: b9c00...5a3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har sensitiv fuktg\fattig hud, og simpelthen elsker den kremen. Elsket den fra første påføring; den trakk inn, ga masse fukt og var god å legge sminke oppå. Kan det tenkes du har fått tak i en variant som er skadet? Ville henvendt meg der du kjøpte den og spurt. Anonymous poster hash: 01241...0eb
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Kjøpte den på blush :sAnonymous poster hash: b9c00...5a3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Den kremen er utrolig god, men det er godt mulig den er for "fet" for deg. Selv syns jeg den er utrolig god som nattkrem, men som dagkrem blir den for mye, da trenger jeg en lettere krem, ellers blir jeg blank. Om vinteren kan den derimot også være god som dagkrem hvis jeg har en periode hvor huden min er ekstremt dehydrert. Anonymous poster hash: f098c...b17
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Takk for svar! Jeg bruker den som nattkrem først og fremst, har utrolig tørr hud fortiden. (Vært mye i solen). Men mulig jeg reagerer på noe som er i kremen som gjør at huden kjennes nuppete ut. Bestilte forøvrig tuben også med samme navn..Anonymous poster hash: b9c00...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå