AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg prøver å holde meg unna potetgull/chips ettersom jeg lett kan spise 200g på en kveld (noe som blir ca 1000 kcal). Jeg ser derfor etter noe annet jeg kan spise som er salt og samtidig kalorilett. Gjerne noe som er litt sprøtt i konsistensen. Noen som har tips til noe jeg kan prøve? Anonymous poster hash: 18aae...45d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Rista kikerter Ovnsristede kikerter -Sett ovnen på 220 grader. -Skyll en boks med kikerter, og la de deretter renne av seg på ett ett kjøkkenhåndkle -Ha kikertene over i en bakebolle og tilsett 1-2 ss matolje som tåler høy varme -Dryss over ønska krydder. Fantasien setter grenser. Men siden du ønsker salt er maldonsalt et tips.- Legg kikertene i en langpanne med bakepapir(spre de godt), og stek midt i ovnen i ca 20-30 minutter. Vend rundt på kikertene sånn ca hvert 10. minutt sånn at du er sikker på at de bli blir sprø nok . Når du tar de ut og de får avkjølt seg blir de crispy. Anonymous poster hash: 258c2...b0f 2
FantasDick Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Popcorn? Bønnechips? Ristede kikerter som nevnt over her. Eller sånn grønnkål-chips? Da kan du variere veldig hvilke smaker du vil ha.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Jeg prøver å holde meg unna potetgull/chips ettersom jeg lett kan spise 200g på en kveld (noe som blir ca 1000 kcal). Jeg ser derfor etter noe annet jeg kan spise som er salt og samtidig kalorilett. Gjerne noe som er litt sprøtt i konsistensen. Noen som har tips til noe jeg kan prøve?Anonymous poster hash: 18aae...45d Ja, du kan prøve grønnsaker i saltet dip. Anonymous poster hash: 01858...ad1
Bondenisse Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 kutt opp fullkornstortillalefser i biter, strø på paprika- og chillipulver. Gjerne litt salt også og sleng det i ovnen til de blir sprø. Kan dippes i salsa (gjerne hjemmelaget)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Grønnsaker med dipp. Eller popcorn Anonymous poster hash: 63cc2...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå