AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Noen som har angret på en tattoo? Den ene min er blitt forferdelig stygg og blussete, man kan ikke se hva det er lenger i det hele tatt. Jeg har ingen andre tatoveringer nærme denne, så det går ikke ann å bygge den til noe linket til noe som man faktisk ser hva er. Jeg tror ikke jeg har råd til laserfjerning, men er det noen her som har erfaring med det? Hvor mange behandlinger tok du for at det ble borte og hva ble totaltpris på? Vil også gjerne høre om de som har greid å finne dyktig tatovører som mestrer det å tegne om en ting til noe annet som coverup! Er det foreksempel sånn at når man vil ha coverup så får man det billigere av han som tok tatoveringen, siden man ikke lenger er fornøyd med tatoveringen han tok? Anonymous poster hash: 24171...8f0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Den beste i Norge på coverups er Electric Lina i Oslo, sjekk henne ut på fb, hun er helt sinnssykt rå på coverups! :D Anonymous poster hash: 09b23...293
peppermyntete Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 (endret) Jeg ville brukt Google flittig for å lete etter andres erfaringer med steder som gjør bra coverups. Så kan du jo besøke noen av dem, snakk med dem om forventninger og realistisk utfall. Se på bildene de kan vise til av tidligere arbeider og vurder nøye før du bestemmer deg. Det er MANGE flinke i Norge på coverup Edit; hvem du velger kommer jo også an på hva slags stil du vil ha den nye tatoveringen i! Endret 14. juli 2015 av peppermyntete
Haugenjenta Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har gjort begge deler. Har fortsatt en tatovering som syns godt enda, og den må i grunn tas med laser for den sitter rett og slett i en tatovering (halvveis cover up kan man si).. Gjør seg veldig vanskelig å covre resten. Laser er helt OK, men tar lang tid og koster, så om ønsket for en cover er der så gå heller for det Spørs litt hvor i Norge du bor, jeg har en god del blekk fra Electric Linda og har ingenting å utsette på det jeg har. Ellers vil jeg også anbefalle Leila på Black Cat Ink i Krokstadelva (Drammen). Skal selv ta en cover up hos henne nå til høsten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå