Gå til innhold

Midt på sommeren, jeg handler julegaver!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yepp. Jeg har handlet 3 julegaver alt. Noen andre som er tidlig ute?

Anonymous poster hash: 41043...750

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snart ferdig med mine egne jeg.. :rodme:
Så handler jeg bestemor sine julegaver og, så liker å være ferdig 1. desember med alt,
så jeg bare kan slappe av og nyte julemåneden.

Anonymous poster hash: 67a69...c1a
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett denne tråden, så tror jeg det er en god idé å handle nå. Jeg stresset alltid i desember, og er rågod i faget "i-siste-liten", dessverre. Slitsomt er det også, og ut fra en økonomisk perspektiv: ikke forsvarlig. Så nå blir det julegaveinnkjøp i stor skala utover høsten, så jeg sparer en eller to tusenlapper, kan bruke kreftene på å kose meg framfor stress i desember. Hurra! :nisselue:

Anonymous poster hash: 70f73...36a
Skrevet

Jeg har så vidt begynt selv.Jeg hater når det er fult over alt på alle butikker. Så prøver å unngå desember handling så mye som mulig. Eneste handling jeg gjør da er å handle mat. 

AnonymBruker
Skrevet

Oi! Det har jeg ikke tenkt på enda! Kanskje jeg bare skal starte jeg og? :P Tror faktisk jeg gjør det.

Anonymous poster hash: c62f3...f2c

AnonymBruker
Skrevet

Er dere ikke redd for at det dere kjøper kanskje har personen kjøpt seg selv de neste månedene? evt det ikke er interessant lenger om 5 mnd? hva kjøper dere som handler allerede nå? :D

Anonymous poster hash: 13f00...558
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er dere ikke redd for at det dere kjøper kanskje har personen kjøpt seg selv de neste månedene? evt det ikke er interessant lenger om 5 mnd? hva kjøper dere som handler allerede nå? :D

Solkrem, hawaii-skjorter, solhatter, sandaler og sånne, små fancy fargerike paraplyer man kan ha oppi drinken og is! :jepp:

Anonymous poster hash: 70f73...36a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper julegaver heile året rundt jeg. Når det er tilbud eller salg ett eller annet sted, så dukker det kanskje opp noen greier som jeg kan gi bort i julegaver.   :laugh:

Anonymous poster hash: 32d81...684
Skrevet

Jeg kjøper mange gaver i romjula når alle juleting er på salg, også begynner jeg å planlegge litt i sep/okt. Jula er ikke bare Desember. Skal man feks gi bort hjemmelagde ting så er det ide å starte noen mnd før:)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe ennå, men har begynt å skrive liste. Skal til London i oktober, så jeg regner med at jeg kjøper det meste der.

Skrevet

Jeg handler mange gaver fra nettet. Jeg hater å shoppe, spesielt mot juletider når butikkene koker. Så er det lettere å planlegge synes nå jeg :) 

Skrevet

Har begynt jeg og, elsker å være ferdig tidlig så slipper jeg å stresse nærmere jul når alle andre kommer på at de skal handle :-)

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å tenke litt utenfor boksen. Mange har ikke noe godt svar når man spør hva dem ønsker seg, enten det er nå eller to dager før julaften :P

Jeg prøver å forholde meg til at det skal være praktisk, men også personlig, eller enten eller.

Venninnegaver i år er for eks. søte ullvanter jeg har kjøpt på Etsy, litt forseggjort refleks og et fint sokkepar.

Jeg kjøper hvis det og det skriker navnet til personen jeg skal kjøpe til :)

Anonymous poster hash: 67a69...c1a

Skrevet

Takk for påminnelsen!!! Jeg har alltid gode fortsetter om å handle gaver i løpet av året, men det glemmes fort. Nå skal jeg skjerpe meg. Også bursdagsgaver er lurt å tenke på hele året når det er tilbud og salg. :Nikke:

Skrevet

Ikke begynt enda, men er jo deilig å bli ferdig med det!!  :nissevink:

Gjest Emera
Skrevet

Huff nei. Jeg utstår ikke julen dessverre, så den vil jeg skal ta minst mulig av året mitt.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ikke enda, men jeg er 100% sikker på hva pappa skal få av oss. Jeg har også to-tre alternativer til hva min bror skal få. Når det gjelder min søster har jeg også et par alternativ på lur. ;) Så selv om jeg ikke har fått kjøpt det inn enda, så er jeg godt inne i planleggingen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å starte innkjøpene selv men er jo veldig kjedelig om folk ikke vil ha det/allerede har det og leter etter en byttelapp som ble foreldet for flere måneder siden...

Anonymous poster hash: da14c...11a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner nok noen-og-tyvende desember i år igjen. Jeg kan godt planlegge noe annet, men det blir garantert ikke noe av.

Anonymous poster hash: 61594...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...