AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg skal snart legges inn å få behandling på BET ( lå tidligere på blakstad men ligger nå på Lier) Jeg gruer meg veldig. Og skulle likt å hørt om andres erfaringer som har vært på BET ? Er det noen som har blitt behandlet på BET ( basal eksponerings terapi ) ?Anonymous poster hash: 7e443...8fc
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Lurer også på dette! Virker som BET er et tilbud for de som har prøvd "alt" av behandling fra før. Har ikke prøvd "alt" selv, men strever med kompleks traumeproblematikk, og det er jo ikke så lett å finne god behandling for det. Lurer på om BET kan være til hjelp. Har sett en blogg av ei som har gått gjennom BET en gang, men der sto det ikke så mye om selve behandlingen. Hadde uansett vært interessant å lese mer om hva det går ut på og hvilken effekt det har. Anonymkode: 5a19f...6e2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 På 10.7.2015 den 22.19, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart legges inn å få behandling på BET ( lå tidligere på blakstad men ligger nå på Lier) Jeg gruer meg veldig. Og skulle likt å hørt om andres erfaringer som har vært på BET ? Er det noen som har blitt behandlet på BET ( basal eksponerings terapi ) ? Anonymous poster hash: 7e443...8fc De skal tilbake til Blakstad igjen. Anonymkode: 6c7c3...a6e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 http://www.psykologtidsskriftet.no/index.php/index.php?seks_id=139382&a=2 Du har sikkert lest denne? Jeg har ikke vært der selv, men så vidt jeg forstår er kjernen at du er ansvarlig for ditt eget liv, dine egne følelser og dine egne reaksjoner, og at du kun du kan gjøre de riktige valgene. Anonymkode: 369e7...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå