AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Tok tatovering på leggen for et par uker siden.Har behandlet den som jeg skal, og den har nå grodd fint(ingen skorpe). Så når kan begynne å barbere? Er blitt noen svarte hår der nå som jeg er desperat etter å få bort Anonymous poster hash: 51fc2...486
Haugenjenta Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Stund siden jeg tatoverte leggen sist, men mener jeg ventet minimum fire uker før jeg barberte.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Jeg ventet også noen uker. Ventet nok lenger enn det som trengtes, bare for å være sikker. Det var en fordel å tatovere på høsten, da jeg ikke gikk med bare legger.Anonymous poster hash: 5de24...e15
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Jeg ventet også noen uker. Ventet nok lenger enn det som trengtes, bare for å være sikker. Det var en fordel å tatovere på høsten, da jeg ikke gikk med bare legger.Anonymous poster hash: 5de24...e15 Nå takler ikke jeg kroppshår (vi har alle vårt Så uansett årstid får jeg noia hvis jeg ikke får barbert,men jeg risikerer selvfølgelig ikke å ødelegge tatoveringen min så da venter jeg noen uker til. Anonymous poster hash: 51fc2...486
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Nå takler ikke jeg kroppshår (vi har alle vårt Så uansett årstid får jeg noia hvis jeg ikke får barbert,men jeg risikerer selvfølgelig ikke å ødelegge tatoveringen min så da venter jeg noen uker til.Anonymous poster hash: 51fc2...486 Ikke jeg heller, men som du sier vil man inne risikere å ødelegge tatoveringen. Men om du venter 1-2 uker til, går det nok fint å barbere! Anonymous poster hash: 5de24...e15
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Nå takler ikke jeg kroppshår (vi har alle vårt Så uansett årstid får jeg noia hvis jeg ikke får barbert,men jeg risikerer selvfølgelig ikke å ødelegge tatoveringen min så da venter jeg noen uker til. Anonymous poster hash: 51fc2...486 Du kan jo klippe ned litt i mellomtiden. Anonymous poster hash: 40012...419
Arabella Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Tok tatovering på leggen for et par uker siden.Har behandlet den som jeg skal, og den har nå grodd fint(ingen skorpe). Så når kan begynne å barbere? Er blitt noen svarte hår der nå som jeg er desperat etter å få bort Anonymous poster hash: 51fc2...486 Hvis det bare er noen få hår, kan du vel nappe dem bort med pinsett.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Hvis det bare er noen få hår, kan du vel nappe dem bort med pinsett. Nå er tatoveringen ganske stor,så hvis jeg skulle begynt med pinsett hadde jeg nok blitt sittende her til i morgen Anonymous poster hash: 51fc2...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå