Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok tatovering på leggen for et par uker siden.Har behandlet den som jeg skal, og den har nå grodd fint(ingen skorpe). Så når kan begynne å barbere? Er blitt noen svarte hår der nå som jeg er desperat etter å få bort ;)

Anonymous poster hash: 51fc2...486
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stund siden jeg tatoverte leggen sist, men mener jeg ventet minimum fire uker før jeg barberte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet også noen uker. Ventet nok lenger enn det som trengtes, bare for å være sikker. Det var en fordel å tatovere på høsten, da jeg ikke gikk med bare legger.

Anonymous poster hash: 5de24...e15

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet også noen uker. Ventet nok lenger enn det som trengtes, bare for å være sikker. Det var en fordel å tatovere på høsten, da jeg ikke gikk med bare legger.

Nå takler ikke jeg kroppshår (vi har alle vårt ;) Så uansett årstid får jeg noia hvis jeg ikke får barbert,men jeg risikerer selvfølgelig ikke å ødelegge tatoveringen min så da venter jeg noen uker til.

AnonymBruker
Skrevet

Nå takler ikke jeg kroppshår (vi har alle vårt ;) Så uansett årstid får jeg noia hvis jeg ikke får barbert,men jeg risikerer selvfølgelig ikke å ødelegge tatoveringen min så da venter jeg noen uker til.

Ikke jeg heller, men som du sier vil man inne risikere å ødelegge tatoveringen. Men om du venter 1-2 uker til, går det nok fint å barbere! :)

AnonymBruker
Skrevet

*ikke

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo klippe ned litt :ler: i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 40012...419

Skrevet

Tok tatovering på leggen for et par uker siden.Har behandlet den som jeg skal, og den har nå grodd fint(ingen skorpe). Så når kan begynne å barbere? Er blitt noen svarte hår der nå som jeg er desperat etter å få bort ;)

Hvis det bare er noen få hår, kan du vel nappe dem bort med pinsett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det bare er noen få hår, kan du vel nappe dem bort med pinsett.

Nå er tatoveringen ganske stor,så hvis jeg skulle begynt med pinsett hadde jeg nok blitt sittende her til i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...