Gå til innhold

Tid for å hoppe til køys?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

Vet at jeg skal ha eggløsning nå snart, ville dere tolket denne testen som positiv?

post-92721-361_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Men rett rundt hjørnet, snakk om timer før den blir, eller har vært, positiv.

Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet

Nope. Men rett rundt hjørnet, snakk om timer før den blir, eller har vært, positiv.

Takk for svar :-)

AnonymBruker
Skrevet

Men tid for kos i sengehalmen er det likevel. To dager før el er optimalt, og det er ikke alltid en el-test er positiv 48 timer før så dagen før positiv el-test og/eller samme dag som første positive test er mest optimalt.

Anbefaler også å bruke digital test en måned for å se om den blir positiv når el-testen er slik du har nå, for å bli kjennt med egen syklus enda bedre. Selv får jeg ikke sterkere enn det der på billigstrimler men fikk positiv på (de svindyre) digitale tester og har påvist el ved blodprøve etter slike tester. Tester to ganger i døgnet uten å få særlig mer positiv enn den der men har el likevel.

Anonymous poster hash: b8d89...76d

• Liker 1
Gjest Gjest_blomkvisten
Skrevet (endret)

Men tid for kos i sengehalmen er det likevel. To dager før el er optimalt, og det er ikke alltid en el-test er positiv 48 timer før så dagen før positiv el-test og/eller samme dag som første positive test er mest optimalt.

Anbefaler også å bruke digital test en måned for å se om den blir positiv når el-testen er slik du har nå, for å bli kjennt med egen syklus enda bedre. Selv får jeg ikke sterkere enn det der på billigstrimler men fikk positiv på (de svindyre) digitale tester og har påvist el ved blodprøve etter slike tester. Tester to ganger i døgnet uten å få særlig mer positiv enn den der men har el likevel.

Anonymous poster hash: b8d89...76d

Men da får jeg dra med med mannen!! Tusen takk for du delte :-) Endret av blomkvisten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...