AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har ikke vært singel så veldig lenge og jeg stresser ikke med å finne meg en mann ettersom jeg har et barn i barnehagealder. Men det er klart at tanken har slått meg. Pappaen til barnet har barnet bare annenhver helg så det er klart at jeg ikke har så mye tid til overs. Men hvor skal jeg evt finne drømmemannen da? Noen her som vil dele noen egne historier og gi litt tips?Anonymous poster hash: 3eed6...948
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Er det ikke Nextlove.no som er i skuddet nå? Anonymous poster hash: 800c8...e30
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Er det ikke Nextlove.no som er i skuddet nå?Anonymous poster hash: 800c8...e30 Jeg har virkelig ikke peiling. Har vært i et forhold de siste 9 årene.Anonymous poster hash: 3eed6...948
brillesmurf Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Datingsides som Sukker, match.com, tinder, møteplassen, okcupid og zoosk er muligheter Endret 10. juli 2015 av rt4568 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har ikke vært singel så veldig lenge og jeg stresser ikke med å finne meg en mann ettersom jeg har et barn i barnehagealder. Men det er klart at tanken har slått meg. Pappaen til barnet har barnet bare annenhver helg så det er klart at jeg ikke har så mye tid til overs. Men hvor skal jeg evt finne drømmemannen da? Noen her som vil dele noen egne historier og gi litt tips?Anonymous poster hash: 3eed6...948 Lol Drømmemannen kan du nok bare glemme i og med at slike menn antakelig ikke finner seg ei gjenbruks-alenemamma. Men du kan jo alltids prøve å ragge opp en betamale på den lokale pubben. Fast jobb på lager eller som sjaffør er top notch. Gi ham en heftig blowjob på dassen, så har du en perfekt tusseladd som kan varte opp deg og avkommet. Lykke til Anonymous poster hash: 10b18...218
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 I kjelleren min, eller ute på sykkeltur! Anonymous poster hash: b3ffc...535
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 I barnehagen er det jo sikkert noen single pappaer også Du finner dem egentlig hvor som helst, bare å tørre å titte rundt seg og spørre de man er nysgjerrige på! Anonymous poster hash: c0e4e...f00
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 For å si det med Seinfeld: Where to meet men? We are EVERYWHERE! Anonymous poster hash: cfeac...87c 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Lol Drømmemannen kan du nok bare glemme i og med at slike menn antakelig ikke finner seg ei gjenbruks-alenemamma. Men du kan jo alltids prøve å ragge opp en betamale på den lokale pubben. Fast jobb på lager eller som sjaffør er top notch. Gi ham en heftig blowjob på dassen, så har du en perfekt tusseladd som kan varte opp deg og avkommet. Lykke tilAnonymous poster hash: 10b18...218 Lol! 😂 hvilken verden lever du i? Det blir mer og mer normalt at par får barn og går fra hverandre idag, og det finnes tusenvis på tusenvis av skilte foreldre som har funnet drømmemannen/kvinnen etter bruddet med eksen som er far/mor til barnet. Jeg har et barn i barnehagealder og er "alene", dvd jeg har barnet mest hos meg. Jeg har møtt min drømmemann nå og han er ikke ansatt på Esso (ikke at det hadde brydd meg, men det virker veldig viktig for deg ), han er kjekk og oppegående, har vært sammen med flotte (barnløse) damer før, men ville visst ha meg gitt, selv om jeg er en "brukt opp alenemamma"😂 Syntes så synd på dere bitre menn og kvinner som sitter her på singelforumet på KG og syter og rakker ned på andre fordi dere ikke klarer å finne dere en dame/mann selv om dere er barnløse og "ubrukte". Har dere gått inn i dere selv å prøvd å se om det kan være holdningene deres som gjør at dere forblir single, mens oss med barn fra før finner drømmepartneren? Skjønner at det føles bittert, men det ordner seg nok Anonymous poster hash: 98f85...0fe 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Lol Drømmemannen kan du nok bare glemme i og med at slike menn antakelig ikke finner seg ei gjenbruks-alenemamma. Men du kan jo alltids prøve å ragge opp en betamale på den lokale pubben. Fast jobb på lager eller som sjaffør er top notch. Gi ham en heftig blowjob på dassen, så har du en perfekt tusseladd som kan varte opp deg og avkommet. Lykke til Anonymous poster hash: 10b18...218 Følte du deg tøff og sterk når du skrev dette? Det har kanskje aldri blitt no' på deg? Og med den innstillingen så blir det aldri no' heller. Anonymous poster hash: e8179...a62
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Lol Drømmemannen kan du nok bare glemme i og med at slike menn antakelig ikke finner seg ei gjenbruks-alenemamma. Men du kan jo alltids prøve å ragge opp en betamale på den lokale pubben. Fast jobb på lager eller som sjaffør er top notch. Gi ham en heftig blowjob på dassen, så har du en perfekt tusseladd som kan varte opp deg og avkommet. Lykke til Anonymous poster hash: 10b18...218 Hehe du er tydeligvis en av disse mennene som verken får deg dame med eller uten barn. Og du vet heller ikke hvordan min drømmemann er. Om han jobber på lager eller ei er ikke det viktigste for meg. Jeg klarer meg fint alene sånn økonomisk om det var det du tenkte på? Jeg er heller ikke mer enn 25 år (snart 26) så jeg tror nok ikke det blir noe problem å skulle finne meg en mann senere i livet. Til dere som har kommet med erfaringer og råd, takk Anonymous poster hash: 3eed6...948
Gjest Cartman Skrevet 11. juli 2015 #13 Skrevet 11. juli 2015 Lol Drømmemannen kan du nok bare glemme i og med at slike menn antakelig ikke finner seg ei gjenbruks-alenemamma. Men du kan jo alltids prøve å ragge opp en betamale på den lokale pubben. Fast jobb på lager eller som sjaffør er top notch. Gi ham en heftig blowjob på dassen, så har du en perfekt tusseladd som kan varte opp deg og avkommet. Lykke til Anonymous poster hash: 10b18...218 Anonymebruker slår til igjen med avanserte engelske ord og høflig språkbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå