AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Hjeeeelp! Hvor kan jeg legge den der eyelineren når jeg har hengende øyelokk? Øverste våtkant? Kanten ved øyevippene som er øverst? Prøver å google etter gode videoer men synes de sier så mye forskjellig. Kommer aaaaldri til å klare å sminke de dumme øynene mine!Anonymous poster hash: 5f16d...886
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Synes disse videoene virker greie ut. De er på engelsk da. Det er bare å sjekke etter mye av samme tema, jeg har sett mange videoer om dette. Håper at disse kan være til litt hjelp.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Tusen takk Sunflower-delight! Anonymous poster hash: 5f16d...886 1
Gjest BabyBlue Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har øyne som er såkalt "deep set", og synes at tightlining av øverste våtkant med en svart eyeliner fungerer bra. Da ser det ikke så mørkt og hardt ut, og går i ett med vippekanten. Men er greit å bruke en eyeliner som sitter godt
Emelisse Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Jeg legger en tynn linje på oversiden av øyevippene fra ca. midten av øyet og utover. Cateyes blir bare søl
Adhara Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har også litt hooded eyes, jeg bruker en svart øyeskygge på en angled kost og dytter den svarte fargen så nært øyevippene som overhodet mulig, jeg drar ikke kosten bortover. Jeg gidder sjeldent bruke eyeliner i flytende form, det tar opp for stor plass, jeg vil også at øyeskyggen skal vises litt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå