AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Har funnet litt gull,men det er sykt mye gråstein og.De som kun ser etter sex er en ting,men spesielt de som sliter med store psykiske problemer,vold,rus,etc.også.folk jeg absolutt ikke vil bruke tid på. Hvordan luke ut disse?Er det eksempelvis innenfor å skrive i profilen: Hvis du leter etter kun sex,en psykolog eller en støttekontakt,vennligst ikke ta kontakt. Anonymous poster hash: 5fa90...d76
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Hvordan luke ut disse?Er det eksempelvis innenfor å skrive i profilen: Hvis du leter etter kun sex,en psykolog eller en støttekontakt,vennligst ikke ta kontakt.Anonymous poster hash: 5fa90...d76
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Har funnet litt gull,men det er sykt mye gråstein og.De som kun ser etter sex er en ting,men spesielt de som sliter med store psykiske problemer,vold,rus,etc.også.folk jeg absolutt ikke vil bruke tid på. Hvordan luke ut disse?Er det eksempelvis innenfor å skrive i profilen: Hvis du leter etter kun sex,en psykolog eller en støttekontakt,vennligst ikke ta kontakt. Anonymous poster hash: 5fa90...d76 Så det med at du snakker med han om den vonde barndommen hans mens han peiser på og sniffer kokain fra ryggen din er utelukket? Anonymous poster hash: 2daa5...11b 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Så det med at du snakker med han om den vonde barndommen hans mens han peiser på og sniffer kokain fra ryggen din er utelukket? Anonymous poster hash: 2daa5...11b Jepp Anonymous poster hash: 5fa90...d76
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Jepp Anonymous poster hash: 5fa90...d76 Damn, da var jeg ute av dansen Anonymous poster hash: 2daa5...11b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 (..) Hvordan luke ut disse?Er det eksempelvis innenfor å skrive i profilen: Hvis du leter etter kun sex,en psykolog eller en støttekontakt,vennligst ikke ta kontakt. Anonymous poster hash: 5fa90...d76 Nei, det er ikke helt innenfor. Da tror jeg du vil skremme bort en del oppegående menn fra å ta kontakt også. Jeg forstår det er slitsomt med disse du nevner som tar kontakt, men det beste er vel bare å avbryte kontakten med dem og ignorere/blokkere. Anonymous poster hash: 35630...8e8
Million Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 "Vold"? Hvordan i alle dager finner du ut om noen er f.eks. dømt for vold og får "silt dem ut"? Det er vel ikke akkurat noe de fritt innrømmer på første kontakt eller første date? Eller første året, for den delen. Ikke mange som vil fortelle at de har 3 bar-slagsmål og en kjæreste-denging på rullebladet...
Gjest Mythic Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Du trenger da ikke spesifisere sånne ting. Det er bare å la være å svare folk du ikke er interessert i kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Nei, det er ikke helt innenfor. Da tror jeg du vil skremme bort en del oppegående menn fra å ta kontakt også. Jeg forstår det er slitsomt med disse du nevner som tar kontakt, men det beste er vel bare å avbryte kontakten med dem og ignorere/blokkere. Anonymous poster hash: 35630...8e8 Frykter det kan få meg til å fremstå som litt kynisk og kald ja,og at gode kandidater vil skygge banen. Er egentlig en veldig omsorgsfull og snill person,men har ofte opplevd at dette blir utnyttet og jeg ender til slutt opp med å selv bli nedfor.Kanskje like greit å fortsette å ignoerere,eller blokkere oftere ja. "Vold"? Hvordan i alle dager finner du ut om noen er f.eks. dømt for vold og får "silt dem ut"? Det er vel ikke akkurat noe de fritt innrømmer på første kontakt eller første date? Eller første året, for den delen. Ikke mange som vil fortelle at de har 3 bar-slagsmål og en kjæreste-denging på rullebladet... Vet ikke om du har vært der selv,men det er utrolig hva enkelte er villig til å dele med vilt fremmede.Det begynner gjerne med innledninger som: Du virker så snill og grei at jeg gjerne vil være ærlig å fortelle at jeg desverre har sittet inne for...(barslagsmål/kjærestedenging/narko)"./er ufør grunnet litt psykisk krøll....Osv osv... Anonymous poster hash: 5fa90...d76
Million Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Vet ikke om du har vært der selv,men det er utrolig hva enkelte er villig til å dele med vilt fremmede.Det begynner gjerne med innledninger som: Du virker så snill og grei at jeg gjerne vil være ærlig å fortelle at jeg desverre har sittet inne for...(barslagsmål/kjærestedenging/narko)"./er ufør grunnet litt psykisk krøll....Osv osv... Anonymous poster hash: 5fa90...d76 Seriøst? Sier de det altså? * måper * Ja, da skjønner jeg godt at du etter hvert føler trang til å luke ut "bunnslammet" 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 "Bunnslammet"? Jeg synes du skal skrive det i profilen din slik at folk kan velge deg bort på grunn av ditt tragiske menneskesyn.Anonymous poster hash: 372c9...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 "Bunnslammet"? Jeg synes du skal skrive det i profilen din slik at folk kan velge deg bort på grunn av ditt tragiske menneskesyn.Anonymous poster hash: 372c9...e1b Ha litt humor da mann Menneskesynet mitt er veldig bra,som nevnt tidligere er jeg kjent som en som er veldig snill og omsorgsfull,men dette blir ofte utnyttet av menn.På Møteplassen er det mye rart, det er flere andre tråder her inne der andre deler min oppfatning om det. Anonymous poster hash: 5fa90...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå