Hette Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Lurer på en ting. Er det best p selge brudekjolen ferdig renset eller ikke renset? Ville dere kjøpt en kjole som dere måtte sende på rens? Takk for svar.
peppermyntete Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Hvis jeg en gang i fremtiden skal kjøpe brukt brudekjole kommer jeg til å rense den på nytt uansett. Så jeg hadde nok latt være å rense den og heller gått litt ned i pris (siden du da ikke har betalt rens)
Gjest økonomifrue Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 OT - jeg har ikke planer om å selge min kjole ertter bruk, tenker jeg kanskje får igjen 2-3000kr, og jeg betalte 15000 inkl inderakrt, men pluss tilpasninger...
Thorn Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Som kjøper hadde jeg vært redd for at eventuelle flekker ikke skulle gå bort i rens etter at jeg hadde kjøpt og betalt den, så om den hadde det hadde jeg ikke kjøpt den urenset. Om den ikke har synlige flekker hadde jeg ikke hatt problem med å kjøpe den urenset, for jeg hadde nok fått den renset selv likevel.
melatonin Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 En kjole blir jo veldig møkkete i løpet av en dag, så ville aldri kjøpt en som ikke var renset.
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Jeg hadde renset den. Hvis du får vinflekker og slikt inbiller jeg meg at disse forsvinner lettere om de blir tatt raskt
Sheherasade Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Definitivt renset! Har akkurat kjøpt en på finn.no, og jeg ville ikke kjøpt en urenset. Det synes jeg er en selvfølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå