AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Hva er egentlig flørting? Tror ingen har flørta med meg, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har flørta med noen siden jeg ikke vet hva det er. Men det snakkes om hele tiden som om alle vet hva det er. Anonymous poster hash: 6046a...218
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Går an å slå opp ord..... Anonymous poster hash: 90125...001
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Går an å slå opp ord..... Anonymous poster hash: 90125...001 jeg har gjort det. jeg leser f.eks. denne nå http://www.nrk.no/rogaland/hva-er-florting_-1.6124245 og jeg blir ikke klokere. "flørting er et eget språk". javel! Anonymous poster hash: 6046a...218
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Hva er egentlig flørting? Tror ingen har flørta med meg, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har flørta med noen siden jeg ikke vet hva det er.Men det snakkes om hele tiden som om alle vet hva det er. Anonymous poster hash: 6046a...218 Det er sikkert mange måter å forstå ordet, men jeg tenker at det ofte dreier seg om å - litt lekent - oppføre seg som om man har et tettere forhold enn man har, til en person. Fotflørting, da stryker de beinet ditt langs hans når dere sitter ved et bord, og hvis du fleiper, har du gjerne en dobbel bunn hvor den ene er en ordrett betydning og den andre har seksuelle undertoner. De fleste sjekkelinjer er flørtete isbrytere. Slik som: Kan jeg slå følge med deg hjem? Mor sa alltid at jeg skulle følge drømmene mine.Anonymous poster hash: 8d066...77f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Det er sikkert mange måter å forstå ordet, men jeg tenker at det ofte dreier seg om å - litt lekent - oppføre seg som om man har et tettere forhold enn man har, til en person. Fotflørting, da stryker de beinet ditt langs hans når dere sitter ved et bord, og hvis du fleiper, har du gjerne en dobbel bunn hvor den ene er en ordrett betydning og den andre har seksuelle undertoner. De fleste sjekkelinjer er flørtete isbrytere. Slik som: Kan jeg slå følge med deg hjem? Mor sa alltid at jeg skulle følge drømmene mine.Anonymous poster hash: 8d066...77f det høres helt greskt ut for meg, hvorfor er ikke dette ting de lærer bort på skolen? Anonymous poster hash: 6046a...218
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 hvorfor er ikke dette ting de lærer bort på skolen? Anonymous poster hash: 6046a...218 Man gjør det, det kalles sosialisering. Anonymous poster hash: 90125...001 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 det høres helt greskt ut for meg, hvorfor er ikke dette ting de lærer bort på skolen? Anonymous poster hash: 6046a...218 På skolen får alle en ordbok, og der står det at å flørte er et verb som betyr å kokettere, kurtisere, og som eksempler på bruk: flørte vilt, og hun flørter med alle. Det er titusener av ord i ordboka og hvis alle skulle opp på tavla, så hadde det vel føltes helt meningsløst?Anonymous poster hash: 8d066...77f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 det høres helt greskt ut for meg, hvorfor er ikke dette ting de lærer bort på skolen?Anonymous poster hash: 6046a...218 Hehe, jeg kunne trengt et slikt fag selv! Anonymous poster hash: cbd3e...b9b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Moren min er 45 år og flørter med alle . Hun smiler, gir komplimenter og byr på seg selv til alt fra små barn til gamle. Hun får alle til å føle seg vel og gir omtrent alle hun møter et energiløft.Anonymous poster hash: 7443b...e29
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Man gjør det, det kalles sosialisering. Anonymous poster hash: 90125...001 Sosialisering omfatter langt mer enn flørting. Flørting blir ikke vektlagt på skolen, og det er helt latterlig at du mener det. Anonymous poster hash: 3aba8...851
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 Man gjør det, det kalles sosialisering. Anonymous poster hash: 90125...001 lærte ikke så mye om sosialisering da jeg gikk på skolen, tvert imot lærte jeg mer om ekskludering for å være ærlig. På skolen får alle en ordbok, og der står det at å flørte er et verb som betyr å kokettere, kurtisere, og som eksempler på bruk: flørte vilt, og hun flørter med alle. Det er titusener av ord i ordboka og hvis alle skulle opp på tavla, så hadde det vel føltes helt meningsløst?Anonymous poster hash: 8d066...77f jeg snakker om konseptet, ikke forklaringen av ordet din brødfjøl. Moren min er 45 år og flørter med alle . Hun smiler, gir komplimenter og byr på seg selv til alt fra små barn til gamle. Hun får alle til å føle seg vel og gir omtrent alle hun møter et energiløft.Anonymous poster hash: 7443b...e29 hvordan er det flørting egentlig, slik jeg forstår det er det et slags eget språk man benytter seg av, som et mellomstadie til sex. Anonymous poster hash: 6046a...218
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #12 Skrevet 10. juli 2015 lærte ikke så mye om sosialisering da jeg gikk på skolen, tvert imot lærte jeg mer om ekskludering for å være ærlig. jeg snakker om konseptet, ikke forklaringen av ordet din brødfjøl. hvordan er det flørting egentlig, slik jeg forstår det er det et slags eget språk man benytter seg av, som et mellomstadie til sex. Anonymous poster hash: 6046a...218 Hvis du ikke ble klokere, kan du slå det opp på Wikipedia. Men det burde være unødvendig hvis du vet hva å kurtisering og kokettering er.Anonymous poster hash: 8d066...77f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #13 Skrevet 15. oktober 2015 Samtidig som du slår opp flørting kan du slå opp på aspergers. Kanskje det ringer en bjelle. Dvs, den tar du nok neppe om du har aspergers...Anonymous poster hash: 9690f...682
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Samtidig som du slår opp flørting kan du slå opp på aspergers. Kanskje det ringer en bjelle. Dvs, den tar du nok neppe om du har aspergers...Anonymous poster hash: 9690f...682 Hei du, jeg har tatt en omfattende test som heter MMPI-2, min testscore var særdeles langt unna aspergers, men takk for omtanken. Anonymous poster hash: 6046a...218
Gjest Overrasket Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Da jeg var yngre, vesentlig yngre enn nå, trodde jeg også at "ingen" flørtet med meg. Når jeg ser tilbake på kvinner jeg møtte da, skjønner jeg at de faktisk prøvde ganske hardt. Så dum unge meg var! Så flørting er noe som må læres gjennom å erfare det. Endret 16. oktober 2015 av Overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå