AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har hatt litt vondt i venstre akilles siden jeg deltok i et løp forrige helg. Løpet var på asfalt, noe jeg vanligvis forsøker å unngå å løpe på da jeg alltid har vondt i føttene i et par dager etter jeg har løpt en lengre distanse på asfalt. Denne gangen var jeg stiv og støl i føttene i 3-4 dager etter løpet, men klarer nå å gå helt normalt og uten smerter. Men når jeg forsøkte meg på en joggetur igjen i går merket jeg at det fortsatt var vondt, så jeg måtte bare gi opp. Kan dette være en skade det vil ta tid å hele, eller noe som sannsynligvis går fort over? Jeg har som sagt ikke noen smerter utenom når jeg jogger/løper. Anonymous poster hash: e3ab3...bdd Anonymous poster hash: fcd4e...74b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har til stadighet problemer med akillesene. Det kan ta laaang tid å bli kvitt. Ofte kjenner man ikke noe når man går, men så prøver man trene, og boom, kjemevondt. Jeg unngår så godt det lar seg gjøre å løpe i oppoverbakker. Anonymous poster hash: f455e...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå