AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Del Skrevet 10. juli 2015 Produktene skal være helt naturlige med aloe vera som hovedingrediens. Alt fra kosttilskudd til hudpleie. Jeg har ikke noen erfaring med dette merket, men har blitt anbefalt det - riktignok fra en som selger det. Har dere noen erfaringer med disse produktene? Anonymous poster hash: b393c...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. juli 2015 #2 Del Skrevet 10. juli 2015 Bare med hudpleie, og solkrem (er det hudpleie?). Såpen og solkremen er i hvert fall det beste jeg har prøvd. Har bestilt endel flere produkter nå, blant annet til hunden og sånt - håper det gode inntrykket fortsetter. Veldig lette og gode produkter syns jeg, jeg får lett tør hud eller kvisete hud og disse produktene er flotte for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Del Skrevet 10. juli 2015 Søsteren min er veldig into forever living. Hun har prøvd det meste av produkter, og har byttet ut mange av de tidligere "stam"-produktene hun hadde før (og hun er veldig fornøyd med det). Spesielt fornøyd med produktene som er til barn og for å vaske tøy, viss jeg har forstått henne riktig. Hun prøver å prakke det på meg også, men jeg gidder helt ærlig ikke stresse med å bestille slike ting. Foretrekker å bare kunne gå på butikken om jeg skal ha mer. Anonymous poster hash: 28aa0...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå