AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Som overskriften sier, på studentbeviset står det en utløpsdato, i august. Men jeg ble offisielt ferdig i juni. Kan jeg fremdeles benytte meg av goder frem til august da? Tenker mest på studentrabatter på tog. Månedsbevis f.eks Anonymous poster hash: 47760...909
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Ja. Varigheten er nok såpass lang for å sikre at studenter har nye semesterkort innen det gamle går ut, men det er nå ingenting i veien for å bruke det til det faktisk utløper. Anonymous poster hash: 154b6...4f0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Jeg sjekket opp dette siden jeg har utsatt til september og derfor drar på universitetet nå i sommer også. Og det står at semesterkortene er gyldige til neste semesterstart. Anonymous poster hash: af051...ee3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Ser ingen problemer med å bruke det! Dessuten er det mange som ikke får seg jobb med en gang, og da er det fint å ha et studentkort de første månedene Anonymous poster hash: 7a829...7f3
Tibbie Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Jepp De som du benytter studentrabatten hos vet ikke om du skal fortsette til høsten. Du har jo ikke fått ditt nye bevis ennå
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Jeg tillater meg å benytte denne tråden for å stille et spørsmål om studentbevis. Nå har det seg slik at studiestedet mitt har gått over til elektronisk studentbevis (app). Vil alle godta dette da? Det står navn, fødselsdato, studentnummer, universitet og for hvilket semester jeg har gyldig semesterkvittering (altså høst 2015). Det er også bilde av meg. Er det noen som kommer til å undre seg over dette og ikke godta det? Anonymous poster hash: 2f636...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Jeg tillater meg å benytte denne tråden for å stille et spørsmål om studentbevis. Nå har det seg slik at studiestedet mitt har gått over til elektronisk studentbevis (app). Vil alle godta dette da? Det står navn, fødselsdato, studentnummer, universitet og for hvilket semester jeg har gyldig semesterkvittering (altså høst 2015). Det er også bilde av meg. Er det noen som kommer til å undre seg over dette og ikke godta det? Anonymous poster hash: 2f636...9d2 Du er ikke sikret at alle kommer til å godta det, men sånn som kollektivtransport osv har de i alle fall her i Bergen sikret seg godtar det. Tror du vil kunne bestille en fysisk lapp i tillegg sånn som vi kan her. Anonymous poster hash: e5843...531
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Du er ikke sikret at alle kommer til å godta det, men sånn som kollektivtransport osv har de i alle fall her i Bergen sikret seg godtar det. Tror du vil kunne bestille en fysisk lapp i tillegg sånn som vi kan her. Anonymous poster hash: e5843...531 Ja, jeg trykket på å få tilsendt oblat i posten, men det var ikke noe som var gitt. Jeg har aldri brukt studentbeviset mitt uansett, men dersom det pluselig skulle skje hadde det jo vært synd å ikke få det godkjent. Anonymous poster hash: 2f636...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå