Hildamaria Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Hei! Kan noen gi meg gode forslag til farge på kjøkkengulvet vårt? Veggene er eggehvite, taket er grå harmoni og trappa er sober,og vinduskarmen er knallgule. Ønsker et lyst gulv, men må tåle litt søl uten at det ser skittent ut med en gang. Blir det helt kræsj med caffe latte e.l? Syns egentlig det er nok grått, og vil ikke ha en farge til.
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Sjakkrute-mønster i eggehvitt og grå harmoni (eller koksgrå eller svart)? Eller hva med en grågrønn farge? Hvis det er tregulv, kan du også kalke det.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Hva med å beise det lyst i stedet? Må innrømme at jeg synes det er litt vanskelig (når du har "brutt så mange regler") å anbefale en bestemt farge å male i når du allerede har valgt såpass spesielle farger som grått tak og gule karmer. Anonymous poster hash: c460f...35c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Samme som taket, kanskje? Tøft at du er så modig. Ser for meg at det kan være kult med gule karmer.Anonymous poster hash: 0c3ce...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå