Gå til innhold

Hallowen-kostyme


aline

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg skal på Hallowenparty og tenkte jeg skulle få mekket sammen ett eller annet kostyme selv....

spørsmål 1:

noe som har artige tips?

spørsmål 2:

Har tenkt svart engel, lurer fælt på hvordan få til glorien + vingene, og hvor får jeg tak i matriell til dette?

Har ett sort skjørt som er litt rufsete og som jeg kan ødelegge litt mer + lage til en eller annen stilig, frekk svart overdel. med vinger og svart glorie, mangler jeg noe?

PS.

Partyet er med dansinga, så jeg "må" kunne bruke mine svarte dansesneakers til..... (så høye lakkstøvler funker ikke liksom..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart katt? Heks?

Katt med svarte strømpebukser og svart skjørt + svart overdel, plastnese og malt svart/hvit i fjeset, kjøp ører til å sette på og dra en svart strømpebukse over håret.

Heks med høy hatt.. kan bli vanskelig med dansinga men lynlim funker alltid! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var Magica fra Tryll på halloweenparty en gang, det var gøy. Hadde svart kjole, klumpete høye sko, sort parykk, løsnebb samt knallgrønn øyenskygge. Og så hadde jeg såklart en liten veske med poffbomber! (bomullsdotter innsatt med en masse pudder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner var katt på halloweenparty og hadde malt svarte værhår og snute i ansiktet. Hun ble rimelig svart i trynet utover kvelden, for å si det sånn! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på vinger du får kjøpt til barnekostymer på leketøysbutikker. Tykk ståltråd, tyll og strikk. Ganske enkelt, men jeg er ikke så flink på å forklare.

Glorie lager du av en hårbøyle, ståltråd og juletreglitter.

Ta deg en tur på Panduro - der har de vel det utstyret du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir svart engel.

Var på Fretex å kjøpte svart kjole for kr 25,- i går, river armene i laser og skal lage sexy splitt og utringning.

Kjøpte tyllvinger på barneavdelingen til H&M i går, tegner tyllen svart og syr på ett gjennomskinnelig, svart/sølvskimrende stoff på baksiden som også skal få henge litt mer ned!

Hårbøyle til glorien selvfølgelig!!! :roll: lurte fælt på hvordan jeg skulle få til den.

også hadde jeg tenkt å sminke meg blek og med sotete øyne, men skal jo danse masse, renner teatersminke bort da?

og hva søren gjør jeg med håret? (har blond, litt langt kort hår....) tenkte på å legge det glatt og vippe det nederst, evt spraye det svart eller sølv, eller platina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du på Halloween party nå? Eller liker du bare å være litt tidlig ute?

Skal ikke på halloweenparty nå nei, det er jo ikke hallowen før siste helga i oktober, så det er først da jeg skal på party også.

men timeplanen min er ganske trang, så for at jeg skal ha mulighet til å få noe som helst klart til da, så er det greit å begynne tidlig.

(dessuten så elsker jeg sånne pusleting som å lage kostymer!! og hadde inmari lyst til å begynne med det sammen jeg tenkte på at jeg trengte det. ) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...