waco Skrevet 6. juli 2002 #1 Skrevet 6. juli 2002 Vi har forsøkt mye rart mot disse taggere…kameraovervåkninger og egne murer hvor de får lov til å boltre seg! Geniale ideer spør dere Waco, la oss bruke kreativiteten vår videre. Hva er det som hindrer oss i å sette opp vegger hvor kvinner som Ottar grupper og alle dere andre, - kan rive ned H&M plakater igjen og igjen? Hvor de kan hyle og skrike; objektivisering!, ta oss på alvor!, jentene våre får spiseforstyrrelser for det ligger ikke i kvinnegenet å være glad på andres vegne virker det som….. må le =) La oss enes om mitt forslag om å gjøre kvinnene fornøyde. Leste på txt-tv at de sekshundre største norske selskaper kun har en prosentandel på 6.9 i antall kvinner i de norske styrerom. Og mens vi venter på førtiprosenten….. hva hindrer oss i å opprette rene kvinnestyrerom, et speilbilde på mannens! La disse damene leke sier nå jeg. Vi bygger kontorer hvor de kan bedrive styringa si…. Selvsagt bare på papiret…. Et møterom for ”lederkvinner” viktige saker taes opp ; ”sikkerhetsbeltet på fly matcher ikke til setet foran”, ”aldri mer lukeknot for kvinner, femogførigraders parkeringer i Oslo By”, ”Ukjent far på fødselsattesten bør erstattes med Engelen Gabriel”….. Dette er anacondaer…eller heter det agendaer i saksforbredelsene for disse kvinnefolka. La disse damene detaljregulere våres liv…. I styrerommene….akkurat som dataspill…. Et sim-city hvor de virkelig får boltret seg…. Rollespill for skattepengene, men hva gjør vel det, så lenge vi slipper sytinga? Hvorfor trakter dem egentlig dit? Er det status… glemmer de at det følger med ansvar…. Kanskje det er intrigemakeriet som lokker dem? Mulig man undervurderer kvinners trang til sladder og splittelse? Er dem redde for å gå glipp av noe? Jeg må le når jeg tenker på kvinner. Hallo, vær så snill kan vi ikke starte noen flere lederkurs for kvinner, selvtillitskurs, bøllekurs for jenter, mekkekurs for kvinner og kvinner vil og kvinner kan! Synes det er noe bedårlig over kvinners tiltakslyst… må si det… noe søtt liksom… de kaster ei kule tre kilo lettere…. Går tremila i stedet for hele løypa rundt….. vi gir dem enklere utforrenn i OL… de får egne grupper i curling…. De får låne stadionene våre… selv sentrum stenger vi da kvinnene skal løpe i Grete Wits fotspor…. med bailys og kaffe på innelomma… alle får diplom.… rart jeg må le.... =) Haha Waco
waco Skrevet 6. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2002 Er dere enige i at vi må tenke nytt? Kan vi bruke forslaget mitt? Vil det fungere i praksis? Har vi løst mange floker da? Waco
Ejlanka Skrevet 6. juli 2002 #4 Skrevet 6. juli 2002 Er ikke så sikker på om forslaget ditt ville fungert i praksis, Waco! Men ellers takk får vi vel si? Du får fundere videre på hvordan feminister og kvinnesakskjempere skal få komme til sin rett!
Gjest Lottemor Skrevet 6. juli 2002 #5 Skrevet 6. juli 2002 Gi Otta nokk penger til at de kan få noe plastisk kirugi så slutter de og demostrere..... Det er jo bare misunnelige rare mennesker omtrendt i den gruppen !
OppNed Skrevet 6. juli 2002 #6 Skrevet 6. juli 2002 ...kanskje litt midler til hair-extension kan gjøre noe...De har liksom så kort hår. Ottardamene altså. Gikk fra halvlangt til langt, nydelig blondt hår for noen dager siden. Deilig å vifte med, føler meg lissom så dum og deilig. *tenker så det knaker* Det var dyrt dah. Var nesten litt flaut å dra VISA med mitt EGET navn på. TENK om hu bak disken skjønte at jeg tjener mine egne penger *iiik* Gjør langt hår slik at vi blir mer dumme? NÅ diskuteres kvinneting på høyt plan her!!! Hurra. Skal snart hjem. jobb er schjempescjedli' akkurat nå Maiken *blunkeblunke*
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2002 #8 Skrevet 6. juli 2002 Og hver gang Waco har rett så blir det taust..... kanskje dere damer skulle begynne å lytte litt til gutten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå