AuroraBorealis_75 Skrevet 3. august 2015 #21 Skrevet 3. august 2015 Mops Du er en liten glad Mops uten noen bekymringer. Du liker å leke, og du finner på mye rart som får andre til å le. Du er også klossete og ikke så særlig smart. Men du er glad i dine nærmeste og trives godt sammen med alle.
Gjest Godjente Skrevet 3. august 2015 #22 Skrevet 3. august 2015 Mops Du er en liten glad Mops uten noen bekymringer. Du liker å leke, og du finner på mye rart som får andre til å le. Du er også klossete og ikke så særlig smart. Men du er glad i dine nærmeste og trives godt sammen med alle.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #23 Skrevet 10. august 2015 Engelsk Bulldog Du er en lat Engelsk Bulldog som liker å bruke tiden sin på å slappe av og sove. Men du kan også være en snill og leken hund. Du bryr deg ikke så mye om hva andre synes om deg, og du holder deg mest for deg selv. Det beste du veit er mat, og du er ikke kresen i matveien! Anonymous poster hash: de159...980
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 14. august 2015 #24 Skrevet 14. august 2015 Den er vekke Heh, hvordan fikk du den opp Jeg blir bare sendt til hovedsida Huff, det er da synd. Visste ikke at denne testen ble tatt mer. Morsomt å se at det var flere innom.
Perelandra Skrevet 14. august 2015 #25 Skrevet 14. august 2015 Engelsk Bulldog Du er en lat Engelsk Bulldog som liker å bruke tiden sin på å slappe av og sove. Men du kan også være en snill og leken hund. Du bryr deg ikke så mye om hva andre synes om deg, og du holder deg mest for deg selv. Det beste du veit er mat, og du er ikke kresen i matveien! Anonymous poster hash: de159...980 Engelsk Bulldog for meg også
Gjest Jacklost Skrevet 31. august 2015 #26 Skrevet 31. august 2015 (endret) Uavgjort! du havnet i 2 kategorier samtidig: Resultat: Engelsk Bulldog Du er en lat Engelsk Bulldog som liker å bruke tiden sin på å slappe av og sove. Men du kan også være en snill og leken hund. Du bryr deg ikke så mye om hva andre synes om deg, og du holder deg mest for deg selv. Det beste du vet er mat, og du er ikke kresen i matveien! Resultat: Mops Du er en liten glad Mops uten noen bekymringer. Du liker å leke, og du finner på mye rart som får andre til å le. Du er også klossete og ikke så særlig smart. Men du er glad i dine nærmeste og trives godt sammen med alle. Wow lol, jeg havna på to hunder Endret 31. august 2015 av Jacklost
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 31. august 2015 #27 Skrevet 31. august 2015 Gøy med flere resultater.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #28 Skrevet 13. september 2015 http://www.dinside.no/phpf/visQuiz.php?id=2986169 Du har vel ikke noen fleire slike morsomme tester da ? Anonymous poster hash: de159...980
Cashbah Skrevet 13. september 2015 #29 Skrevet 13. september 2015 Kan alle dere som liker sånne "morsomme" ( ) tester drite i å dele på Facebook? Skrevet på vegne av alle andre.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #30 Skrevet 13. september 2015 Kan alle dere som liker sånne "morsomme" ( ) tester drite i å dele på Facebook? Skrevet på vegne av alle andre. Jeg har i alle fall ikke delt noe som helst på facebook.... Anonymous poster hash: de159...980
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. september 2015 #31 Skrevet 13. september 2015 (endret) Kan alle dere som liker sånne "morsomme" ( ) tester drite i å dele på Facebook? Skrevet på vegne av alle andre. Jeg har ikke noe facebook så den er grei. Men jeg vil anbefale at du forteller dette til dem det gjelder innpå facebook. Forresten, visste ikke at du talte for alle de andre, jeg. Endret 13. september 2015 av Sunflower-Delight
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå