Gå til innhold

Hvilken hund er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mops

Du er en liten glad Mops uten noen bekymringer. Du liker å leke, og du finner på mye rart som får andre til å le. Du er også klossete og ikke så særlig smart. Men du er glad i dine nærmeste og trives godt sammen med alle.
Videoannonse
Annonse
Gjest Godjente
Skrevet

Mops

Du er en liten glad Mops uten noen bekymringer. Du liker å leke, og du finner på mye rart som får andre til å le. Du er også klossete og ikke så særlig smart. Men du er glad i dine nærmeste og trives godt sammen med alle.
Skrevet
Engelsk Bulldog
Du er en lat Engelsk Bulldog som liker å bruke tiden sin på å slappe av og sove. Men du kan også være en snill og leken hund. Du bryr deg ikke så mye om hva andre synes om deg, og du holder deg mest for deg selv. Det beste du veit er mat, og du er ikke kresen i matveien!  :fnise:   :laugh:

Anonymous poster hash: de159...980
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Den er vekke :(

Heh, hvordan fikk du den opp :klo: Jeg blir bare sendt til hovedsida :(

Huff, det er da synd. :hug:

Visste ikke at denne testen ble tatt mer. Morsomt å se at det var flere innom. :)

Skrevet

Engelsk Bulldog
Du er en lat Engelsk Bulldog som liker å bruke tiden sin på å slappe av og sove. Men du kan også være en snill og leken hund. Du bryr deg ikke så mye om hva andre synes om deg, og du holder deg mest for deg selv. Det beste du veit er mat, og du er ikke kresen i matveien!  :fnise:   :laugh:

Engelsk Bulldog for meg også

• 3 uker senere...
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
Uavgjort! du havnet i 2 kategorier samtidig:
Resultat:

Engelsk Bulldog
Du er en lat Engelsk Bulldog som liker å bruke tiden sin på å slappe av og sove. Men du kan også være en snill og leken hund. Du bryr deg ikke så mye om hva andre synes om deg, og du holder deg mest for deg selv. Det beste du vet er mat, og du er ikke kresen i matveien!

Resultat:

Mops

Wow lol, jeg havna på to hunder :P

Endret av Jacklost
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Gøy med flere resultater. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan alle dere som liker sånne "morsomme" ( :filer: ) tester drite i å dele på Facebook?

Skrevet på vegne av alle andre.

Skrevet

Kan alle dere som liker sånne "morsomme" ( :filer: ) tester drite i å dele på Facebook?

Jeg har i alle fall ikke delt noe som helst på facebook....  :glare: 

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noe facebook så den er grei. ;) Men jeg vil anbefale at du forteller dette til dem det gjelder innpå facebook. :jepp:

Forresten, visste ikke at du talte for alle de andre, jeg.  :ironi: 

Endret av Sunflower-Delight

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...