Teardrop Skrevet 10. juli 2015 #1 Del Skrevet 10. juli 2015 Kom over dette blogginnlegget, noe som gjør at jeg nå sitter å lurer på det samme... Noen som vet?http://trollblomst.blogg.no/1436227600_cheshire_cat.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg kan i grunn bare svare for min egen del; Jeg har tatovert katten fra Tim Burton sin versjon i 2010, med hatten til Mad Hatter (stakkars, den trenger en oppussning). Rett og slett for jeg digger det! Har i grunn ingen annen god forklaring Sant skal sies at Tim Burton er min favorittregissør, og katten fra 2010 appellerer mer til meg en den fra Disney tegnefilmen. Anonymous poster hash: af805...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 10. juli 2015 #3 Del Skrevet 10. juli 2015 For min del: 1. det er en katt, elsker katter. 2. den er litt mystisk, litt skummel så den blir litt spennende. 3. den er gal og morsom. Kanskje noen føler seg litt gale og identifiserer seg med den (Nå ble jeg inspirert til en ny tråd her jeg sitter overtrøtt!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. juli 2015 #4 Del Skrevet 11. juli 2015 Nå har jo Alice In Wonderland 150 års jubileum i år, så kanskje ikke så rart om Cheshire katten er ekstra populær nå Cheshire katten er jo fantastisk på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå