Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

Jeg er en jente på 23 år, som gjerne kunne tenke meg å finne noen å løpe/jogge med? Syns det er kjedelig å løpe alene hele tiden, har noen venninner i Oslo, men de bor et stykke unna og er ikke særlig glade i å løpe. Selv skulle jeg gjerne løpt 5 ganger i uken eller mer, men for å være ærlig har det de siste ukene kun blitt en og to ganger i uken.

Løper som regel mellom 5 og 10 km, noen ganger litt lengre også. Jogger ikke spesielt fort, ligger på rundt 30 min på 5 km, og 1 time på 10 km når jeg jogger i vanlig tempo og ikke pusher meg selv maks.

Om noen kunne tenke seg å være med er det bare å si ifra, det er ikke viktig for meg med veldig høyt tempo. Syns det bare hadde vært koselig å hatt noen å løpe med :) Jeg bor selv i Ullernåsen, og hadde vært kjekt om du bodde i nærheten eller iallefall ikke helt på andre siden av byen. Si ifra om det er av interesse hos noen av dere!

Anonymous poster hash: 31be8...b72
Videoannonse
Annonse
Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg er ei jente på 22 som skal flytte rett nord for grunerløkka i august, er veldig ukjent i oslo så hadde vært fint med en løpeveninne :D men ullern er vel et stykke unna?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...