Gjest Unknown Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Let the shitstorm begin. Jeg spør etter meninger, da må jeg tåle det også! Så, ingen shitstorm
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Smaken er som baken! Jeg synes det høres rosa og prinsesseaktig ut. Ikke fint. Overdådig, sukkersøtt.Anonymous poster hash: b2c3f...790 1
Gjest Unknown Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Smaken er som baken! Jeg synes det høres rosa og prinsesseaktig ut. Ikke fint. Overdådig, sukkersøtt.Anonymous poster hash: b2c3f...790 Og det er helt greit!
Gjest Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Jeg spør etter meninger, da må jeg tåle det også! Så, ingen shitstorm Flott!
Gjest Unknown Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Flott! Kjenner ironien blomstre, eller hva?
Adara Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Originalt så syntes jeg det er ett fint navn, men jeg får veldig slike blogger-vibber til det, men det trenger jo ikke nødvendigvis være negativt! Får jeg foreslå Adara Alexandra? Endret 9. juli 2015 av Adara den Vakre
Gjest Unknown Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Originalt så syntes jeg det er ett fint navn, men jeg får veldig slike blogger-vibber til det, men det trenger jo ikke nødvendigvis være negativt! Får jeg foreslå Adara Alexandra? Det er sant! Hehe, jeg heter allerede Emilie, men har litt lyst til å hete Emilie Alexandra! Er veldig usikker på hva jeg egentlig synes om det, er derfor jeg spør!
Adara Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Det er sant! Hehe, jeg heter allerede Emilie, men har litt lyst til å hete Emilie Alexandra! Er veldig usikker på hva jeg egentlig synes om det, er derfor jeg spør! Vel, du kan jo alltids skifte det tilbake om ti år Bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort! 1
Gjest Unknown Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Vel, du kan jo alltids skifte det tilbake om ti år Bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort! Må man virkelig vente 10 år på å bytte tilbake? :o Adara var forresten veldig fint, du har et vakkert navn!
Adara Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Må man virkelig vente 10 år på å bytte tilbake? :o Adara var forresten veldig fint, du har et vakkert navn! Ja, syntes å huske det var det :/ Takk, kanskje jeg skal skifte mitt ekte navn til Adara! Ble helt forelsket i navnet første gang jeg hørte det :
Gjest Unknown Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Ja, syntes å huske det var det :/ Takk, kanskje jeg skal skifte mitt ekte navn til Adara! Ble helt forelsket i navnet første gang jeg hørte det : Åja, trodde du het det til vanlig jeg!! Om jeg er misfornøyd kan jeg jo bare bruke Emilie til vanlig, da!
Adara Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 Åja, trodde du het det til vanlig jeg!! Om jeg er misfornøyd kan jeg jo bare bruke Emilie til vanlig, da! Ja, eller Alexandra :D
Jade Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 Er Emilie Alexandra et fint dobbeltnavn? Det er veldig prinsesse-aktig, synes jeg. Er du litt den stilen (ikke negativt ment), så synes jeg det passer fint. Også kan du jo bruke bare ett av navnene til hverdags om det blir for voldsomt.
Gjest Unknown Skrevet 10. juli 2015 #18 Skrevet 10. juli 2015 Det er veldig prinsesse-aktig, synes jeg. Er du litt den stilen (ikke negativt ment), så synes jeg det passer fint. Også kan du jo bruke bare ett av navnene til hverdags om det blir for voldsomt. Jeg er vel kanskje litt i den stilen? Ikke vet jeg..
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #19 Skrevet 10. juli 2015 Jeg synes ikke det er fint. Det er tungt å si begge navnene, det flyter ikke bra. Og enig i at det er veldig sukkersøtt og prinsessete. Anonymous poster hash: 015d3...854
Gjest Unknown Skrevet 10. juli 2015 #20 Skrevet 10. juli 2015 Jeg synes ikke det er fint. Det er tungt å si begge navnene, det flyter ikke bra. Og enig i at det er veldig sukkersøtt og prinsessete. Anonymous poster hash: 015d3...854 Okei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå