Gå til innhold

Hvorfor skriver han ikke til meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typisk usikker-jente-fjortisproblem her.
De aller fleste kjenner til den ekle magefølelsen av å føle stillheten fra gutten du er litt interessert i.

Sånn har jeg det nå. Kort fortalt (blei visst litt lengre enn jeg hadde trodd, men. men); jeg rota med en gutt et år tilbake, finito. Så tok han nå nylig kontakt, skrev en del sammen. Han ville møtes. Jeg understrekte flere ganger (jeg er nokså vrang og sta) at jeg ikke var ute etter noe knull og stikk opplegg. Jeg ønsker faktisk noen jeg kan være litt glad i! Og det forsto han godt, og jeg nevnte det flere ganger per dag i en periode, for at han virkelig skulle skjønne det, og det tror jeg han jammen gjorde.. så vi snakket sammen i en del uker. Vi turte aldri møttes egentlig, selvom vi har møttes før. Vi er begge ganske sjenerte og usikre, har jeg skjønt. Ettersom han selv har fortalt han ikke vet helt hvordan han skriver med jenter, han blir pissnærvøs når han skriver med meg, rett og slett.

Vi skrev så og si hver kveld (jeg liker å skrive litt med gutter, før jeg treffer de) og samtalene var mange, og morsomme. Nå har det derimot gått en uke siden vi har skrevet. Og her kommer fjortisdilemmaet: hvorfor skriver han ikke til meg? Vel, han er vel den som har tatt mest initiativ til å skrive sammen. Stakkar. Så er mulig han ikke likte det, såklart - at jeg ikke var kvinne nok til å skrive hei og han gjorde det så og si alle gangene. Ettersom jeg nå har blitt hysterisk nå som jeg vet jeg ikke har han ''rundt lillefingeren'' lenger, så ja.. Hodet mitt og tankene mine går i alle veier :bond: han virker som en grei kar, som jeg gjerne ville blitt enda bedre kjent med. 

Ja, jeg har vurdert å skrive til han. Men den siste uka har han såvidt vært pålogget på facebook, og sms tør jeg ikke sende.. Vi satt oppe og skreiv til langt på natt, og han var pålogga hele kvelden/natta for å bare snakke med meg, men vips - så var det ikke sånn lenger. 

Så, dere. Skal jeg bite i det sure eplet og godta han ikke er interessert? Eller?  :roll:

Anonymous poster hash: 6a372...e60
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men å sende meldinger hver dag hvor du understreker at du ikke er interessert i "knull og stikk"... Det hadde ikke jeg gjort i hvertfall. Det blir litt fjollete, du burde klare å vente med å ha sex med han til du føler deg trygg på han og dere har blitt godt kjent, og hvis han da fortsatt stikker så hadde han jo gjort det uansett om du hadde sagt ifra at du ikke var hypp på å bli "brukt for sex" eller ikke. 

Når det gjelder at han ikke skriver til deg, så kan det være han er på ferie, at han har møtt en annen dame, at han lurer på hvorfor du ikke skriver, at han er syk, at han har mye å tenke på, at det har vært et dødsfall i hans nærmeste familie, at han rett og slett ikke var så interessert fra før av og det dabbet av for hans del osv osv. 

UMULIG for andre enn han å vite det gitt. Du får sende han en casual melding og se hvordan responsen er (evnt ikke er, hvis han ikke svarer - da hadde jeg ikke tatt mer kontakt for å si det sånn). 

Anonymous poster hash: a051c...848
  • Liker 1
Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Du heiv ansvaret for dine kjensler over på han, og derfor mista han interessa. At du ikkje vil ha noko "knull og stikk" er vel og bra, men du bør ikkje gjere det til hans ansvar. Du kan alltids seie "nei" om det skulle kome til at han prøvde seg på noko. Når folk seier slikt, gjev det også litt inntrykk av at ein har å gjere med ein person som vil verte fulstendig knust om ein skulle ombestemme seg undervegs. Det er liksom ikkje så "gøy", om du skjønner kva eg meiner, ikkje så "lett og ledig". Det vert meir "jobb", om noko.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men å sende meldinger hver dag hvor du understreker at du ikke er interessert i "knull og stikk"... Det hadde ikke jeg gjort i hvertfall. Det blir litt fjollete, du burde klare å vente med å ha sex med han til du føler deg trygg på han og dere har blitt godt kjent, og hvis han da fortsatt stikker så hadde han jo gjort det uansett om du hadde sagt ifra at du ikke var hypp på å bli "brukt for sex" eller ikke. 

Når det gjelder at han ikke skriver til deg, så kan det være han er på ferie, at han har møtt en annen dame, at han lurer på hvorfor du ikke skriver, at han er syk, at han har mye å tenke på, at det har vært et dødsfall i hans nærmeste familie, at han rett og slett ikke var så interessert fra før av og det dabbet av for hans del osv osv. 

UMULIG for andre enn han å vite det gitt. Du får sende han en casual melding og se hvordan responsen er (evnt ikke er, hvis han ikke svarer - da hadde jeg ikke tatt mer kontakt for å si det sånn). 

Anonymous poster hash: a051c...848

Tror du har misforstått litt. Fortalte det aldri hver dag, hehe. Jeg fortalte noen av de første dagene han var så ivrig, at jeg håpte han forsto jeg ikke var ute etter noe fjas:) men ser at det kunne tolkes som jeg var den hissigproppen :P hehe..

Men takker for svar:-)

Skrevet

Du heiv ansvaret for dine kjensler over på han, og derfor mista han interessa. At du ikkje vil ha noko "knull og stikk" er vel og bra, men du bør ikkje gjere det til hans ansvar. Du kan alltids seie "nei" om det skulle kome til at han prøvde seg på noko. Når folk seier slikt, gjev det også litt inntrykk av at ein har å gjere med ein person som vil verte fulstendig knust om ein skulle ombestemme seg undervegs. Det er liksom ikkje så "gøy", om du skjønner kva eg meiner, ikkje så "lett og ledig". Det vert meir "jobb", om noko.

Ja, du har et godt poeng der..

AnonymBruker
Skrevet

Enig med at å si fra mange ganger pr dag at du ikke er intr i knull og stikk blir way too much. Han syns vel du trykka det for mye opp i ansiktet hans. Han vet godt at han ikke ville gi deg giftering før første knull men ingen kan jo forsikre noen om de blir forelsket eller ikke etter å ha hatt sex sammen, så da holder han seg heller på den sikre siden og unngår det. Dere har også pratet for mye og ofte sammen i det siste sånn at det har dabba ut. Det som går fort opp går fort ned igjen. Voksne folk bør slutte å analysere følelser og virkelige relasjoner via en chat, det er hyggelig å chatte, men action speaks louder than words.

Anonymous poster hash: 44ede...4ba
Skrevet

Kan jo godt hende han fortsatt er interessert, men er usikker på om du er det. Derfor kan jo ta initiativ?

Og du må ikke fortsette å nevne det "knull og stikk" tullet, blir bare dumt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...