AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Leser i en annen tråd at flere har følt seg lurt av Tinder-dater, som har dukket opp og vært overvektige. Jeg er overvektig (ikke bare snakk om noen kilo) og er ikke komfortabel med vekten selv. Er på vei ned, men det er jo ikke gjort over natta. Jeg har skrevet (i informasjonen om meg selv) at jeg er stor og fyldig, som er Sukker sin måte å si at jeg er en strandet hval. Er allikevel redd for at han ikke har fått det med seg/allikevel innbiller seg at jeg ikke er så stor som jeg er. Det er snakk om en voksen mann på 34. Noen tanker? Anonymous poster hash: 8fbdd...603
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Det er forskjell på overvekt og fedme..Anonymous poster hash: cdae8...969 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Når det står oppført på profilen din har han seg selv å takke dersom han ikke har forstått det. Anonymous poster hash: f9019...0fe 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Hvis dere har snakket sammen en stund kan du kanskje lufte det for han før dere møtes? Har han sett bilder av deg hvor man får inntrykk av "hvor stor" (det høres fælt ut, beklager) du er? Hvis han liker deg og ikke er så overfladisk som mange på KG er, så vil jeg ikke tro det er et problem. Han setter sikkert pris på at du er åpen. Hvis han har et problem med det er det vel like greit å finne ut av det nå? Anonymous poster hash: 36917...90b 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Altså, problemet er ikke at folk er tjukk, problemet er når folk skjuler det slik at man har en helt annen kroppsform enn man har fått den andre til å tro. Nå har du selv lagt inn at du er "stor og fyldig" og da vet han jo hvilken type du er, og så lenge det stemmer så skal det ikke være noe problem. Anonymous poster hash: 21980...c4f 3
Mr Don Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Bare vær ærlig på det. Det føles nok lettere å dra på date når du har forsikret deg om at din overvekt ikke vil bli ett problem.
Frøkensina Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Det er jo ikke måte på body shaming her inne. Usunne kropper kommer i tynne former også.. Og TS du har jo beskrevet kroppstypen din så synes jammen ikke du skal grue deg og holde det mot deg selv! En mann på 34 er forhåpentligvis moden, hvis ikke så er det kke du som har tapt noe Håper du kan glede deg til daten! 3
Mis(s)Understood Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Ikke gjør deg selv så psykisk liten at du stiller med et underdog stempel, TS. Og prøv å ikke forelske deg deg i bilder av ham. Bildene hans trenger jo ikke være hverken nye eller spesielt ekte. Om du møter ham med fasit i hodet ditt om at han vil synes du er for stor, da vil alt som gjør at dere ikke finner tonen bli tolket som avvisning fordi du er stor. Vil du deg selv så vondt? Du må få opp selvfølelsen din før du begynner å date folk du har møtt på nettet. Det er bare et godt råd slik at du ikke faller i kjelleren om dere ikke finner tonen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Altså, jeg er MYE tynnere enn på bildene mine på Tinder. Det er fra da jeg var frisk og sunn. Nå er jeg syk og sterkt undervektig. Men tenker virkelig ikke på å "advare" de jeg møter om at jeg har en annen kroppsfasong enn de kanskje forventer. Syns heller ikke at du skal tenke på det ang din vekt. Et menneske er et menneske og meningen er jo å like deg for det mennesket du er, ikke om du er for tynn eller tykk eller bleik eller brun! Anonymous poster hash: 7b974...c0d 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Altså, jeg er MYE tynnere enn på bildene mine på Tinder. Det er fra da jeg var frisk og sunn. Nå er jeg syk og sterkt undervektig. Men tenker virkelig ikke på å "advare" de jeg møter om at jeg har en annen kroppsfasong enn de kanskje forventer. Syns heller ikke at du skal tenke på det ang din vekt. Et menneske er et menneske og meningen er jo å like deg for det mennesket du er, ikke om du er for tynn eller tykk eller bleik eller brun! Anonymous poster hash: 7b974...c0d Møtte en som deg, ble med den ene daten ja Anonymous poster hash: 21980...c4f 1
Okapi Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Er nok flere menn enn mange tror som liker lubne jenter. Jeg ville ikke bekymret meg så mye. 3
Frøkensina Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Det er jo ikke måte på body shaming her inne. Usunne kropper kommer i tynne former også.. Og TS du har jo beskrevet kroppstypen din så synes jammen ikke du skal grue deg og holde det mot deg selv! En mann på 34 er forhåpentligvis moden, hvis ikke så er det kke du som har tapt noe Håper du kan glede deg til daten! Jeg formulerte meg litt dårlig og hastig, mener overhodet ikke å kalle TS for usunn. Det er nettopp det jeg er så vanvittig lei av at så mange mennesker synes det er greit å bruke helseunnskyldninger for å mobbe andres kropper, enten de er tynne, lubne eller tykke. Dobbeltmoralen og uvitenheten er jo nesten selvlysende.. 1
Mynona Skrevet 11. juli 2015 #13 Skrevet 11. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og avsporinger. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå