AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Hei! Jeg matchet med en mann på tinder da jeg var på ferie. Jeg regnet egentlig ikke med å fortsette kontakten (på grunn av avstanden), men merkverdig nok har vi hatt en utfyllende og morsom samtale. Jeg så meg litt ferdig med det og tenkte at det ble litt kjedelig i lengden, men samtidig synes jeg han var så morsom å prate med, så jeg sa at han kunne legge meg til på Facebook slik at vi kan holde kontakt om/når jeg reiser tilbake. Han la meg til ganske raskt. Nå har han skrevet til meg på Facebook, og jeg vet ikke helt hva jeg tenker om dette her. Det er jo hyggelig å prate med han, men samtidig er det jo ikke å skyve under teppet at dette aldri går. Hva tenker dere? Han har skrevet at han ikke er særlig aktiv på Facebook, men at vi kan ha en chat der. Videre skriver han om helgeplanene sine, at han skal dra i bryllup som varer i tre dager med masse mat, dans og drikke, og at han kommer til å bli utslitt etter bare to dager. Hva skal jeg svare? Vanligvis ville jeg ha svart utfyllende og tydelig interessert, men nå vet jeg ikke helt. Plutselig forsvant alle de sosiale evnene mine... Jeg har også åpnet meldingen på Facebook for en stund siden, så jeg må svare nå straks. Anonymous poster hash: bab84...1a4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Får du kalde føtter med tanke på videre mulig forhold? Trenger ikke å gjøre noe mer enn å snakke på FB. Anonymous poster hash: eb1a1...487
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Får du kalde føtter med tanke på videre mulig forhold? Trenger ikke å gjøre noe mer enn å snakke på FB. Anonymous poster hash: eb1a1...487 Ja, eller.. Han svarte meg på tinder nå etter jeg sa at han kunne legge meg til på Facebook at vi kunne møtes halvveis, for eksempel i Tyskland. Jeg unngikk å svare da han la meg til på Facebook og jeg heller skrev en melding der. Jeg er litt redd for at han skal foreslå noe sånn igjen, noe jeg lurer på om han vil gjøre dersom jeg svarer veldig utfyllende nå videre og virker interessert. Jeg vet ikke helt da hva jeg skal svare. Anonymous poster hash: bab84...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå