Gjest gjesten Skrevet 7. september 2004 #1 Del Skrevet 7. september 2004 Nå...har jeg bestemt meg. På tide å legge vekk skyheten min og "gå for det jeg vil ha". Demene kommer jo ikke bort til meg ( sjekker damer i det hele tatt?), så jeg får gjøre noe med det selv. :-) Problemet er vel at damene nestene aldri er alene. Enten sitter de i grupper med andre venninder. Da tør jeg i hvertfall ikke å bort for å prate med dem. Eller så står andre gutter over dem.. Når bør jeg prøve meg. Hvis jeg ser en dame stå i baren...her må være plassen jeg slår til. Hvordan skal jeg gå frem. Hvordan ser dere damer på å bli spandert på av en ukjent mann. Jeg er ikke ute etter ons. Jeg er ute etter å treffe en koselig dame. Helst vil jeg bare be dem ut på date. Blir det for dumt etter bare 15 minutter? Hilsen en som prøver å legge fra seg skyheten..Jeg tar imot alle gode råd og evt. tilbud hehe... hilsen en som prøver å legge fra seg skyheten( uten å drikke seg dritings) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 7. september 2004 #2 Del Skrevet 7. september 2004 Å be en dame ut på date etter å ha pratet med henne i bare 15 minutter vil kanskje virke litt desperat ut syns jeg (vel det er vel kanskje avhengig av om damen syns du er en knasende kjekk kar). Det første du bør gjøre er å si hei, og kanskje forsøke deg med en liten spøk eller et kompliment eller to til dama. Forsøk så å få i gang en dialog mellom dere, og se om dere finner tonen sammen. Syns hun du er en hyggelig fyr blir hun nok stående og prate og da tror jeg nok helt sikkert at du får lov til å spandere en drink på henne (noen damer sier ja takk til en drink med en gang, men mange av de tar som oftest bare med seg drinken og går uten å snakke mer med deg). Dersom dere finner tonen kan du jo be om en dans? Har dere snakket en del sammen i løpet av kvelden og hatt det hyggelig sammen, spør du om lov til å da henne med ut på middag en dag eller noe annet koslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. september 2004 #3 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er ute etter å treffe en koselig dame. Helst vil jeg bare be dem ut på date. Blir det for dumt etter bare 15 minutter? Få i gang praten, men ikke stå med henne hele tiden. Ingen av dere ønsker det (tror jeg). Prat med henne i baren, flørt litt, gå tilbake til dine, og ta kontakt med henne senere igjen. Har dere fortsatt en viss kjemi, fortsett med hva du gjør. Dra så med vennene dine til et annet sted, og spør om et telefonnummer fra henne før du drar (blalba, vi drar dessverre videre nå, men veldig hyggelig å prate med deg, og kunne gjerne tenke å bli bedre kjent, blabla). Ingen klarer å være fryktelig superspennende og interessant en hel kveld og ikke alle ønsker å gå gjennom en lang date når de er på byen, men er du en bra fyr så er det sikkert noen som vil bli bedre kjent med deg en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 8. september 2004 #4 Del Skrevet 8. september 2004 Vær deg selv er det best rådet jeg kan komme med. Gjør det DU føler er naturlig for deg, det blir det beste resultatet framfor vist du prøver på noe som ikke helt er deg, om du forstår. Du blir fort avslørt av det. Og jeg ville heller etter å ha blitt bedre kjent med henne den kvelden, heller avtalt å møtes enten på kino, middag o.l en dag. Jenter som gir tlf. har en viss formening om at gutten ikke kommer til å ringe likevel. Å treffe noen som man kan dele livet sitt sammen med ute på byn, er vel som å vinne i lotto. Man drikker og noen drikker seg full og, og man har ikke det samme intrykket når man er komlett edru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. september 2004 #5 Del Skrevet 8. september 2004 Man drikker og noen drikker seg full og De fleste på byen er fulle. Hmmmm.... Trådstarter; Bra sjekketriks på byen.... Vil egentlig anbefale deg sjekking et annet sted. Byen kan være veldig vanskelig. Det er lett for jenter å få draget på byen pga at de har mye å velge i. Fyrene må slite mer. Mange jenter tenker "huff, enda en" når en fyr kommer bort for å prate. Det du må gjøre, er å skille deg ut, på et eller annet vis. På en positiv måte. Uten å miste deg selv, seff. Og ikke vær innpåsliten. Vær heller 'hard to get' men samtidig tilgjengelig - hvis dama spiller kortene sine rett . Ikke enkelt, nei. Prøv å finne "din" greie. Og ikke vær spandabel. Ikke innled en samtale ved å spørre om du kan spandere en drink - gjør heller det etter at du har snakket med henne en stund. Og ikke spander mye, heller. Du vil jo at hun skal snakke med deg fordi du er deg - ikke fordi du har en feit lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 8. september 2004 #6 Del Skrevet 8. september 2004 jeg ville heller ikke prøvd og spandere drink, når gutter spør meg om det tenker jeg at "de vil ha noe tilbake" ville heller slått til med et komplement og ikke henge over henne hele kvelden, la henne få litt "space" og prøv og vær "hard to get".. og kansje i slutten av kvelden ville jeg spurt om hun ville bli kjendt over en bedre middag eller no sånt..og da mener jeg IKKE buger king! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 8. september 2004 #7 Del Skrevet 8. september 2004 Begynn gjerne med et knakende godt kompliment,som hun ikke glemmer så lett... Si det kort og greit - deretter går du tilbake til de du er i følge med. Dukk gjerne opp litt senere på kvelden,og sjekk hvordan det går med henne. Jeg synes heller ikke det er noe feil å spandere en drink,altså....alltid hyggelig det ,da. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå