AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Hei. Jeg har en gammel iPhone med ca 2500 bilder på. Nå har jeg kjøpt ny - men jeg har ikke sikkerhetskopiert bildene på den gamle før (annet enn på iTunes). Når jeg installerte den nye iPhonen trodde jeg alt som lå i iTunes kom til å bli overført på den nye telefonen, problemet er at bare ca 1600 av 2500 bilder ble overført til den nye. Jeg aner ikke hva som skjedde med resten og hvorfor ikke de også ble overført. Nå har jeg forsøkt å kopiere over alle disse 2500 bildene fra den gamle telefonen til iCloud, men av en eller annen grunn kommer kun ca 400 av 2500 bilder over på iCloud? I tillegg står det at den laster ned (altså på mobilen står dette) hele tiden, men den kommer aldri noen lenger.. det står også noenganger at det skal ta 15 timer å sikkerhetskopiere, men så blir dette borte igjen.. Jeg skjønner INGENTING!! Føler dette har blitt et kluss uten like.. hvordan i all verden får jeg ordnet opp i dette? Visste ikke at det skulle være så himla mye kjas med å sikkerhetskopiere bilder?! Anonymous poster hash: 44738...e4f
KineAnd Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Kanskje minnet ditt på icloud-kontoen er fult? Jeg har begynt å bruke Flickr i stedet. De har en app som laster opp alle bildene dine fra Iphone og ipad til et lukka nettalbum med så og si evig kapasitet. Fungerer perfekt og da har jeg de med meg på alle enheter hele tiden. Også i tilfelle mobilen skulle ryke med!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Er den full, har du vel fått melding om det. Men med 2500 bilder har du ganske sikkert kjøpt ekstra lagringsplass. Har du oppdatert telefonen, og skrudd på iCloud Photo Library (ikke Bildestrøm)? Hvis ja, hva står nederst i Bilder-appen? Står det "oppdatert"? Anonymous poster hash: 619c2...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå