Carmina Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Leter desperat etter lokale i molde. Utrolig vanskelig å finne lokale til 50 personer, der vi står for maten selv. Noen som vet av lokale? Evt kontaktperson/priser? Ellers noen tips om hvem jeg kan kontakte generellt? Pleier frelsesarmeen å ha lokaler til leie, hva med plasser som odd fellow ol? Alle tips taes imot med STOOOOR takk :-)
Seterjenta Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 Hei! Vi har leid Harmonien i Parkveien til vårt bryllup neste år. Det koster 4000,- i husleie, og noe for 'leie' av duker dvs, dere koster rens av duker. Kontaktpersonen der er Tore Witsø i Molde Kommune, bare ring på sentralbordet på Rådhuset og spør etter han. Vi reserverte huset i mars, og har ikke bryllup før i august neste år. Men glad vi gjorde det, for allerede i april måtte vi bekrefte at vi skulle ha det, fordi det var stor etterspørsel! Når skal dere gifte dere? Lykke til! Hilsen utflytta moldejente
Carmina Skrevet 7. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2004 Dato er litt usikkert enda. Ønsker å få det til i løpet av august 2005, senest først på september 2005. (hvis jeg ikke tar en helomvending og satser på vinterbryllup i jan 06 ) Det kommer litt an på hva som er ledig av lokaler, kirke osv. Mye må jo reserveres veldig tidlig Takk for tipset
Seterjenta Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Bare hyggelig Lurt å være tidlig ute ja. Andre lokaler jeg kan komme på, hvor (jeg tror) du kan stå for maten selv er Frimurerlosjen i Sandveien, Rivalhuset på Årø kanskje, (vet at Træff-huset ble leid ut i slike anledninger, men det er jo nedbrent nå...), Brunvoll har selskapslokaler nesten i sentrum, mulig at Odd Fellow også leier ut noe. Ellers så er kanskje Folkets Hus en mulighet?`Prøvde selv å komme i kontakt med de som eier Fjærestua på Lubbenes (seilforeninga), men fikk aldri svar. Mulig du kan stå for mat selv der også. Grendahuset på Øverland Borettslag er rimelig å leie (kontakt vaktmesteren der, Elias Vesetvik tror jeg)... Dette er de jeg kan komme på i farta, skal si fra hvis jeg kommer på fler. Både Vardestua og Gildehallen er 'restaurant'drevet, dessverre. Therese
Andrine22 Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Hva med lokalet helt nede ved sjøen på Lubbenes? Det hadde jo vært kjempefint da...
Carmina Skrevet 7. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2004 TUSEN TAKK Her var det mange muligheter, skal hive meg på telefonen i morra :-)
Andrine22 Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Når jeg tenker meg om, så vet jeg faktisk veldig lite om utleielokaler i Molde selv om jeg har bodd der i 19 år!
Seterjenta Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Når jeg tenker meg om' date=' så vet jeg faktisk veldig lite om utleielokaler i Molde selv om jeg har bodd der i 19 år! [/quote'] Det er vel ikke det en går og tenker på sånn til vanlig.
Per Kalem Skrevet 30. november 2015 #9 Skrevet 30. november 2015 Koselig lokal i Molde - www.tustenselskap.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå