AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Noen som vet om et middel som får vekk matrester på komfyr? Ligner litt på induksjonsovn selv om det ikke er det. Har prøvd med Zalo oppvask- og kjøkkenspray, men det var dårlige greier. Anonymous poster hash: 948d0...dec
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Mr muscle, eller jif skurekrem. Er det keramisk topp? Da kan du bruke en egen skrape til å skrape av flekker. Dette får du i alle butikker som selger komfyrer. Det ser litt ut som en liten isskrape, med skarpt "barberblad" på. Spesiallaget til å skrape av ting fra induksjons- og keramiske topper. Ingen riper, og veldig enkelt. Kan også brukes på innsiden av ovnsdøren, altså en veldig god investering. Anonymous poster hash: edad8...873
Mireille Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 jif skurekrem er amazeballs. Bruk det sammen med skuresvamp. Etter min erfaring er også stålull bra (ikke på keramisk topp dog)
Poeten Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Kan man bruke slik skrape på induksjon? Har hørt man ikke skal vaske med kjemikalier (bortsett fra zalo da).
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Kan man bruke slik skrape på induksjon? Har hørt man ikke skal vaske med kjemikalier (bortsett fra zalo da). Ja, den kan brukes på induksjon. Anonymous poster hash: edad8...873 1
Gjest imperio Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Jeg har keramikk-ting. Sprayer inn, lar det stå litt (samme spray jeg bruker på kjøkkenbenkene) også skraper jeg med en slik skrape som ble nevnt over her. Funker fjell
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Er det keramisk topp? Det er kanskje det det kalles. Sånne skraper finnes kanskje på ebay også? Anonymous poster hash: 948d0...dec
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Skuresvamp (sånn i farger med grønt på ene siden) og jif. Er det innbrent nytter det ikke med såpe, du må skure.Anonymous poster hash: 7cc92...a8f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Skuresvamp (sånn i farger med grønt på ene siden) og jif. Er det innbrent nytter det ikke med såpe, du må skure.Anonymous poster hash: 7cc92...a8f Og hvilken side av skuresvampen bruker man? Anonymous poster hash: 948d0...dec
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Mr Muscle keramikkrent og vindusskrape/barberbladskrape syns jeg er genialt på keramiske platetopper! (Keramisk platetopp ser omtrent sånn ut:) Anonymous poster hash: 3fd5e...a3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå